فرماندار جاسک خبر داد:

احداث مجموعه ورزشی بزرگ از محل اعتبارات توسعه مکران



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیات ها ، باشگاه ها و مربیان با فرماندار جاسک دیدار کردند .

    

به گزارش صبح ساحل، در این دیدار  فرماندار جاسک گفت: ورزش شهرستان رو به  رشد است و استعداد های خوبی در تمامی رشته های ورزشی جاسک وجود دارد.  رادمهر بیان داشت: درایام کرونایی اداره ورزش و جوانان با مجوز ستاد کرونا مسابقات ورزشی خوبی برگزار کرد که برگزاری این مسابقات موجب شادابی و نشاط جامعه شد.
رئیس شورای ورزش شهرستان جاسک افزود :هیات ها، باشگاه ها و مربیان آقایان و بانوان ورزشی بازوان اداره ورزش هستند که در جهت رشد و توسعه ورزش تلاش می کنند و زحمات این بزرگواران قابل تقدیر است .
رادمهر فرماندار جاسک گفت : نگاه مسئولین عالی کشور برای توسعه سواحل مکران نگاه خوبی است در همین راستا برای شادابی و نشاط جوانان و نیز میزبانی مسابقات کشوری و استانی از محل اعتبارات توسعه سواحل مکران مجموعه ورزشی ورزشگاه بزرگی احداث خواهد شد . وی گفت: جاسک در ورزش های آبی و ساحلی باتوجه به  ظرفیت و پتانسیل خوبی که وجود دارد می تواند میزبان مسابقات کشوری باشد. فرماندار جاسک تصریح کرد : با استقرار شرکت های نفتی و پالایشگاه های بزرگ نفت در جاسک انقلاب خوبی در امر احداث زیر ساخت ها ی ورزشی در سطح روستاها و شهر جاسک صورت می گیرد و شرکت های نفتی وظیفه دارند حق مسئولیت های اجتماعی خود را به ورزش و توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی پرداخت کنند و در همین راستا نماینده  شرق استان در مجلس شورای اسلامی جناب  و استاندار هرمزگان پیگیر این موضوع هستند .
رئیس شواری ورزش شهرستان جاسک در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های رئیس اداره ورزش شهرستان که شبانه روزی تلاش می کند تشکر کرد. گفتنی است در پایان مراسم از از خانواده شهدای ورزشکار، مسئولین سابق ورزش بانوان ، روسای هیات ها و باشگاه های ورزشی ،  مربیان آقایان و بانوان ورزش شهرستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد .

   

احداث مجموعه ورزشی بزرگ از محل اعتبارات توسعه مکران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها