مدیرکل مدیریت امور مشترکان توانیر؛

برق مشترکان پرمصرف با قیمت ۸۲۰ تومان محاسبه شده است



مدیر کل مدیریت امور مشترکان شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) گفت: مشترکانی که بالاتر از الگوی تعیین شده برای برق، مصرف داشتند برق آنها با قیمت ۸۲۰ تومان محاسبه شده است.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالامیر یاقوتی»، مدیر کل مدیریت امور مشترکان شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) روز جمعه در نخستین کارگاه تخصصی ویژه اصحاب رسانه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق، گفت:‌ مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف داشته‌اند، امسال در سه ماه تیر و مرداد و شهریور، مابه التفاوت بیش از دو برابر الگوی مصرف آنها با نرخ ۸۲۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت محاسبه می‌شود. وی ادامه داد: اگر مشترکانی تا سقف الگو مصرف کردند تعرفه برق آنها ۷درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اما مشترکانی که بیش از دوبرابر الگو مصرف کردند، تعرفه برق آنها درمجموع ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل مدیریت امور مشترکان توانیر گفت: کشور از نظر تعرفه‌ای به ۵ بخش تقسیم شده که ۴ بخش آن گرمسیری و یک منطقه عادی است و طیف وسیعی از مشترکان ما در مناطق عادی مستقر هستند. یاقوتی خاطرنشان کرد: مشترکان هم به دو دسته شامل مشترکان با مصرف تا سقف الگو و مشترکانی که بیش از الگو مصرف می‌کنند، تقسیم می شوند. وی افزود: ۸۶ درصد مشترکان ما زیر الگو، مصرف داشته‌اند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها