فرماندار جاسک در جلسه شورای ورزش و جوانان بیان کرد :

نقش مهم ورزش در زندگی روزمره  بر کسی پوشیده نیست 



سیاست های دولت انقلابی  بر احیا و مردمی سازی ورزش است.
    
به گزارش صبح ساحل ، جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان جاسک با ریاست علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک و با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، جانشین سپاه شهرستان و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از ورزشکاران و داوران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری جاسک برگزار شد. 
در ابتدا عبدالمجید مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک گزارشی از فعالیت‌های شش ماهه اداره ورزش وجوانان را در سال جاری ارائه کرد  و گفت:  دولت انقلابی و مردمی توجه خاصی نسبت به توسعه ورزش  مناطق کم تر توسعه یافته دارد. 
مرادی بیان کرد :  با عنایت و توجه دولت سیزدهم  و حمایت مقام عالی وزارت ورزش وجوانان، استاندار مردمی و دلسوز هرمزگان، نماینده مردم شرق استان، مدیرکل ورزش وجوانان استان، فرماندار ، امام جمعه جاسک و معاونین فرماندار زیر ساخت های ورزشی خوبی در روستاهای جاسک احداث شده است و جای تقدیر وتشکر دارد. 
وی گفت: ، ورزش جاسک سر شار از استعداد است و باید به این استعدادها توجه ویژه ای کرد و در هفته دولت ده زمین چمن مصنوعی در روستاهای جاسک احداث و افتتاح شد. مرادی افزود :  بسیج یک ظرفیت خوب وبالقویی است که در کنار اداره ورزش خدمات خوبی به جامعه ورزش می دهد و هرجا با مشکلاتی در زمینه ورزش مواجه شدیم بسیج گره گشای مشکلات بوده است  که از  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج وجانشین بسیج جاسک تشکر می کنم . 
رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک بیان داشت :  ورزش بانوان جاسک عملکرد خوبی داشته  و در سطح شهر و روستاها طرح های ورزشی خوبی با همکاری بسیج خواهران انجام شده است . 
متولی ورزش جاسک گفت: سالن ها و اماکن ورزشی جاسک نیازمند تجهیزات سرمایشی هستند که در این امر نماینده مردم  شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جاسک، امام جمعه دلسوز  ومدیر کل ورزش وجوانان پیگیر این مهم هستند. 
عبدالمجید مرادی رئیس ورزش وجوانان جاسک تصریح کرد : جاسک می‌تواند قطب اول ورزش های آبی ساحلی کشور باشد ولی از یک مجتمع ورزش های ساحلی محروم است زیبنده نیست جاسک با داشتن بیش از دویست و هشتاد کیلومتر مرز آبی از زیر ساخت های ساحلی محروم باشد، استان هایی هستند که دریا ندارند ولی در ورزش های ساحلی پیشتاز هستند، ورزش جاسک روند صعودی را طی می‌کند و تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم تلاش کنیم با همکاری همه دستگاه‌ها ی اجرایی ورزش جاسک را به جایگاه اصلی برسانیم. 
رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان جاسک بیان داشت : دولت سیزدهم با پیگیری های نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و توجه مدیر کل  ورزش وجوانان استان در روستاهای صعب العبور جاسک زمین چمن مصنوعی برای ایجاد شادابی و نشاط و پر کردن فراغت جوانان احداث کرده است. 
مرادی در پایان خواستار تعمیر و مرمت تنها استخر جاسک که هدیه مقام معظم رهبری برای جوانان جاسک است شد. 
علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک گفت: نقش مهم ورزش در زندگی روزمره ما بر کسی پوشیده نیست و سیاست های دولت انقلابی نیز بر احیا و مردمی سازی ورزش است و  باید برای پویایی و جامعه سالم برنامه ریزی شود.
وی بیان داشت: بابد به نقش ورزش در نشاط اجتماعی توجه کرد و اماکن و فضاهای ورزشی موجود در اختیار مردم مشتاق ورزش قرار گیرد چرا که ورزش نقش بسیار مفیدی در جامعه دارد. فرماندار جاسک افزود: اگر در این زمينه توجه خاص بشود و به نحوی پایه ریزی کنیم که همه اقشار از آن بهره ببرند جامعه ای سالم را خواهیم داشت که با همکاری اداره ورزش و جوانان و نهادهایی که اماکن ورزشی در اختیار دارند در جهت مردمی سازی این فضا ها اقدام خواهیم کرد تا همه‌ مردم از این مزایا برخوردار شوند و با ورزش ، نشاط و پویایی به جامعه برگردد. 
در ادامه حسن دوراندیش معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گفت؛  طرح مردمی سازی اماکن ورزشی در جاسک اجراء می شود و رشته های ورزشی آبی و ساحلی در شهرستان راه اندازی می شود. 
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار در شورای ورزش و جوانان شهرستان ورزش را مهمترین رکن ایجاد شادابی و نشاط در جامعه دانست و اضافه کرد : تمام تلاش ما در زمینه ورزش رفع مشکلات و برنامه ریزی برای پایان دادن به این  مشکلات ورزش است.
 وی گفت : در همین راستا باید هیات های ورزشی‌در سطح شهرستان پویا و فعال شده و خلاقیت،انگیزه و اراده لازم در زمینه توسعه ورزش در همه رشته ها را داشته باشند. 
دوراندیش اظهار داشت: یکی از برنامه های دولت فراهم کردن بستر مناسب برای ورزش بر پایه عدالت محوری است و در این خصوص توسعه زیر ساخت های ورزشی در رشته های مختلف در دستور کار دولت قراردارد.
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار جاسک با بیان این که طرح مردمی سازی اماکن ورزشی با دستور استاندار  در استان کلید خورده است گفت: حسب دستور استاندار  و تاکید فرماندار  بر تامین منافع عموم مردم در بهره مندی از اماکن ورزشی طرح مردمی سازی اماکن ورزشی در شهرستان جاسک با هماهنگی با کلیه دستگاه ها و نهادهای شهرستان آغاز شد.
حسن دوراندیش همکاری سایر دستگاه ها با اداره ورزش و جوانان را مهم دانست و یادآور شد:خوشبختانه سپاه ناحیه جاسک و مدیریت آموزش و پرورش در اجرای این طرح پیش قدم شده و لیست  اماکن ورزشی خود را جهت استفاده مردم در روزهای خاص به شورای ورزش و جوانان شهرستان معرفی کرده و امیدواریم سایر نهاد ها و دستگاه ها هم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی فرماندار جاسک با تاکید بر این  که شهرستان جاسک باید به یکی از قطب های بازی های آبی و ساحلی کشور تبدیل شود بیان داشت : شهرستان جاسک دارای بیشترین نوار ساحلی بوده و از ظرفیت بالایی در زمینه راه اندازی این رشته ها برخوردار است. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای راه اندازی بازی های آبی و ساحلی با هماهنگی های صورت گرفته و تعامل بین بخشی در شهرستان به دنبال راه اندازی رشته قایقرانی تک نفره خواهیم بود و در همین زمینه زمین های والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی هم جانمایی و برای احداث آن تلاش خواهد شد.
نقش مهم ورزش در زندگی روزمره  بر کسی پوشیده نیست 
نقش مهم ورزش در زندگی روزمره  بر کسی پوشیده نیست 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها