مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

۹ اسکله‌ جدید در بنادر مسافری ایجاد می‌شود



مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهای خوبی خواهیم داشت و در حوزه بنادر مسافری نیز ۹ فروند اسکله‌ جدید ایجاد می شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه وشهرسازی  گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای سیاست های دولت، توسعه اقتصاد دریامحور و استفاده از ظرفیت‌های مناسب در حوزه دریایی برای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه اقدام کرده است و در ابعاد بین‌المللی نیز این کار با جدیت در دستور کار قرار داده است.

او افزود: همچنین طرح‌هایی که می‌تواند توسعه اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد برخی از استان‌هایی که پسکرانه استان‌های ساحلی هستند را فراهم کند، نیز در دست اجرا است و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهای خوبی خواهیم داشت.

صفایی گفت: ظرفیت‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در حوزه دریا و بندری صورت می‌گیرد، تحولات بزرگی ایجاد خواهد کرد.  در حوزه بنادر مسافری نیز پروژه‌هایی شروع شده و ۹ فروند اسکله‌ جدید در بنادر مسافری ایجاد خواهد شد .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر این آمادگی را دارد که با تایید رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور جذب و بکار گیری نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها