کنعانی‌زادگان به پرسپولیس پیوست



بازیکن تیم ملی فوتبال به تیم پرسپولیس پیوست.

          

به گزارش صبح ساحل، حسین کنعانی زادگان امروز با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و به این باشگاه بازگشت. کنعانی زادگان در گذشته در پرسپولیس سابقه بازی داشت و یکی از مدافعان ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود که مدتی در خارج از کشور بازی کرد.

مدافع میانی تیم ملی و فصل گذشته باشگاه الاهلی قطر با قراردادی دو ساله لیگ بیست و سوم را با پیراهن پرسپوليس دنبال خواهد کرد.

 محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سرلیست یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع قرمزها قرار داشت امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه‌هایش مذاکرات نهایی را انجام داد و در نهایت با عقد قرار داد دوساله به این تیم پیوست.

بعد از جذب مسعود ریگی و شهاب زاهدی، حالا کنعانی‌زادگان سومین خرید رسمی پرسپولیس در پنجره تابستانی به شمار می‌رود.

    

این مدافع میانی تیم ملی، طی دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی کار را دنبال کرده است، در بازگشت دوباره به لیگ ایران طی روزهای اخیر مذاکراتی با پرسپولیس داشت که امروز بعدازظهر با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم نهایی کرد.

کنعانی‌زادگان پیش از این سه بار از پرسپولیس جدا شده بود، او ابتدا برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس راهی ملوان شد و در برگشت به پرسپولیس با مدیرعامل وقت باشگاه محمد طاهری به توافق نرسید تا راهی استقلال شده و پیراهن این تیم را بر تن کند.

کنعانی پس از استقلال راهی سایپا و ماشین سازی شد و پس از درخشش در این دو تیم در زمان مدیریت عرب و علیرغم مخالفت هواداران پرسپولیس به این تیم برگشت و توانست پیراهن شماره 6 قرمزها را با قراردادی 2 ساله بر تن کند.

کنعانی در ادامه و پس از پایان قرارداد 2 ساله خود راهی لیگ ستارگان قطر شد و حالا بازگشتی مجدد به پرسپولیس را تجربه خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها