فرماندار بندرعباس در واکنش به گلایه شهروندان:

عدم تحویل سیلندر گاز با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست



فرماندار بندرعباس تاکید کرد: عاملان توزیع  همزمان با تحویل کپسول گاز، شهروندان را به ثبت نام در سامانه سدف تشویق کنند.
      
      
به گزارش صبح ساحل، در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی صبح ساحل مبنی بر گلایه مندی شهروندان از کمبود کپسول گاز و نحوه توزیع آن در بندرعباس ، محمد  مرودی در واکنش به این موضوع گفت : ما هیچگونه کمبودی در زمینه گاز نداریم ، هیچ توجیهی در عدم تحویل سیلندر گاز به شهروندان پذیرفته نیست و  به هیچ وجه مردم نباید در این راستا احساس کمبود کنند. وی با اشاره به اینکه سامانه سدف در راستای تأمین سیلندر گاز راه‌اندازی شده و مردم با ثبت نام در آن می‌توانند از خدمات این درگاه استفاده کنند، از شهروندان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند . مرودی یادآور شد: با همکاری مدیریت پخش فراورده‌های نفتی این آمادگی وجود دارد که همه کارت‌های بانکی سر پرست خانوار در سامانه سدف ثبت و ضبط، و به شکل لازم از آن جهت خرید کپسول گاز استفاده شود.مرودی اظهار داشت : هر چند که بدون نام نویسی هم امکان دریافت سیلندر‌های گاز وجود دارد، اما از ۲۰ شهریور عرضه سیلندر گاز مایع فقط با نام نویسی در سامانه سدف امکان‌پذیر است.
فرماندار بندرعباس از ساماندهی  اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازِ مایع در راستای منافع دولت و مصرف‌کنندگان واقعی را توامان تامین و عرضه این فراورده نفتی سخن گفت.
 مرودی با اشاره به مزایای اعمال این طرح  تصریح کرد: در این روش فروشندگان گاز مایع نمی توانند گاز را گرانتر از قیمت مصوب دولتی بفروشند، و از  انحراف خارج از شبکه جلوگیری و مدیریت مصرف انجام می شود.
فرماندار بندرعباس   افزود: شهروندان بندرعباسی برای دسترسی آسان به کپسول گاز مایع، باید با مراجعه به سامانه سدف به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات سرپرست خانوار را ثبت کنند.وی با تاکید بر اینکه که سهمیه هر خانواده در ماه ۴ سیلندر گاز مایع به قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان برای هر سیلندر است تصریح کرد: سرپرستان خانوار‌هایی که پیش از این نام نویسی کرده بودند باید با مراجعه دوباره به سامانه سدف اطلاعات خود را ویرایش کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها