۲۰ تُن ماهی غیرخوراکی قاچاق در جاسک توقیف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲۰ تُن ماهی غیرخوراکی بدون بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار به ارزش ۴۰ میلیارد ریال با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی شهرستان "جاسک "در بازرسی از یک دستگاه کامیون کِشنده کشف و توقیف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد:‌ مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی شهرستان جاسک هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری محور میناب به جاسک به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ۲۰ تُن ماهی غیرخوراکی بدون بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار در بازرسی از این خودرو کشف و در این رابطه راننده خودرو دستگیر شد و ارزش این محموله قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد است و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

لودر ۲۰ میلیاردی روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین گفت: یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با هوشیاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید "نوروزی" پلیس جاسک شناسایی و متوقف شد.

سردار جاویدان اضافه کرد: ماموران انتظامی"ایستگاه بازرسی شهید "نوروزی" جاسک هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بندرعباس – جاسک به یکدستگاه خودرو بنز حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده مشخص شد، بار بدون مدارک قانونی است که لودر مربوط به پارکینگ منتقل و یک نفر دستگیر شد، کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها