انهدام خط لوله ۲ کیلومتری قاچاق سوخت در بندرعباس



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول ۲ کیلومتر در سواحل روستای بُستانو بندرعباس خبر داد.

         

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران یگان امداد بندرعباس پس از شناسایی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل روستای بُستانو، نسبت به انهدام آن اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: این خط لوله انتقال سوخت به طول 2 کیلومتر توسط قاچاقچیان از زیر گل و لای ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود و از این طریق، سوخت قاچاق به شناورهای تندرو انتقال می‌یافت. 

قهرمانی تصریح کرد: خوشبختانه مأموران با هوشیاری موفق شدند این خط لوله را از ساحل بیرون کشیده و مسیر انتقال سوخت را قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنابر گزارش ضابطین، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد این خط لوله سوخت قاچاق ادامه دارد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ابراز داشت: پدیده شوم قاچاق، علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد و تولید ملی، زمینه ساز جرایم متعدد دیگری در سطح استان شده است و بر همین اساس دادگستری هرمزگان در راستای عمل به وظایف قانونی، با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها