آیین‌نامه اجرایی معافیت سربازی ساکنان ۹ جزیره هرمزگان ابلاغ شد



مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان، از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی معافیت سربازی ساکنان ۹ جزیره این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرسول دریایی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از پیگیری استانداری هرمزگان و وزارت کشور در رابطه با اخذ معافیت سربازی جهت یکی از فرزندان ذکور (پسر) ساکنان جزایرخلیج‌فارس، رهبرمعظم انقلاب با این پیشنهاد موافقت کردند.

وی افزود: اخیرا نیز آیین‌نامه اجرایی معافیت سربازی برای ساکنان ۹ جزیره استان هرمزگان ابلاغ شده است و متقاضیانی که شرایط قانونی استفاده از این معافیت را دارند، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان تاکید کرد: طبق این مصوبه، معافیت سربازی یکی از فرزندان ذکور (پسر) یا پدر خانواده‌ای که ۱۲ سال ساکن جزایر بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، فارور بزرگ، فارور کوچک، سیری، هندرابی، لارک و لاوان باشند، لحاظ خواهد شد و آیین‌نامه این مصوبه به حوزه‌های انتظامی و معاونت نظام وظیفه ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان‌ کرد: مردم این جزایر با مراجعه به حوزه‌های انتظامی و فرمانداری‌های شهرستان بوموسی، بندرلنگه و قشم می‌توانند نسبت به معافیت خود یا یکی از فرزندانشان در صورت داشتن شرایط تعیین شده در آیین‌نامه از مزایا آن برخوردار شوند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها