با حضور استاندار هرمزگان و مسئولین؛

هنرستان دخترانه سلام افتتاح شد



توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان ، عبدالله مسلمانی خیر نیک اندیش و جمعی از مسئولین استانی هنرستان دخترانه سلام در بندرعباس به بهره برداری رسید.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: هنرستان دخترانه سلام با زیربنای 1800مترمربع و اعتباری بالغ بر 380میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح شد.
وی با بیان اینکه جهاد مدرسه سازی در استان در مسیر رشد و پیشرفت می باشد، تصریح کرد: خیرین هرمزگانی با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سرعت احداث فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم را بسیار بالا برده اند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: این هنرستان در قالب 12 کلاس و شامل کارگاههای خیاطی، انیمشن و ... با تجهیزات کامل می باشد.
باوقار با اشاره به اینکه خیرین این استان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده و استان هرمزگان از معدود استانهایی است که خیرین در حوزه مدرسه سازی مشارکت کامل دارند، ادامه داد: این هنرستان توسط خیر نیک اندیش عبدالله مسلمانی در بندرعباس احداث شده است.
باوقار همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان416 پروژه در قالب 1500 کلاس درس احداث شده است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از ابتدا نگاه ویژه ای به حوزه ساخت و ساز مدارس داشته است.
وی ادامه داد: مجموعه نوسازی مدارس استان هرمزگان با پروژههای بزرگ مقیاس و معماری مطابق با اقلیم منطقه سعی کرده بناهای ماندگاری برای تحصیل آینده داران این مرزوبوم به یادگار گذارد.
گفتنی است؛ 200 پروژه آموزشی وپرورشی با بیش از 1300 میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری می رسد. 200 پروژه آموزشی در قالب 800 کلاس درس با زیربنای 70 هزار و 440 مترمربع می باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها