رییس کل بیمه مرکزی:

کروکی آنلاین تا پایان سال به صورت کامل اجرایی می‌شود



رییس کل بیمه مرکزی گفت: هم اکنون در حال بررسی اختلالات اجرای کروکی آنلاین آزمایشی هستیم و تا پایان سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «علی استاد هاشمی»، رییس کل بیمه مرکزی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر درباره اجرایی شدن کروکی آنلاین، توضیح داد: در این زمینه جریان داده‌ای بین پلیس راهور و بیمه مرکزی برقرار شده است و در ادامه مقرر شد پیامک بین مقصر و آسیب دیده ارسال شود.

وی افزود: مقرر شد کارگروهی بین بیمه و راهور تشکیل و اختلالات سراسر کشور بررسی شود و طبق آخرین داده‌ها زمان ظرف مدت دو ساعت تا رسیدن اطلاعات به بیمه مرکزی زمان صرف می‌شود و بعد وارد فرایند ارزیابی خسارت و پرداخت می‌شود برخی شرکت‌های بیمه به دنبال پرداخت آنلاین هستند.

رییس بیمه مرکزی درباره انتشار بدهکاران صنعت بیمه، گفت: سال آینده بر نحوه خرید بیمه‌نامه بدهکاران بیمه تمرکز خواهیم داشت و سخت‌گیری‌ها بیشتر خواهد شد و درصدد هستیم با ورود وجوه نقد و بدهکاری به تقویت بنیه شرکت کمک می‌کند.

استاد هاشمی درباره ورود فناوری به صنعت بیمه، گفت: امروز به دنبال ورود فناوری اطلاعات هستیم و البته صنعت بیمه مقداری در این زمینه کند عمل کرده است و ما تلاش می‌کنیم در بیمه مرکزی شتاب دهندگی شرکت‌های بیمه را در عرصه نوآوری شتاب دهیم و از فرایند ورود فناوری‌های جدید استقبال می‌کنیم و از برداشتن هر گام موثری در این زمینه حمایت می‌کنیم؛ اما الزامات و قوانین باید رعایت شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها