۱۳۹ سرنشین لندینگ کرافت در بندرچارک از شرایط اضطراری نجات یافتند



معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از عملیات موفقیت‌آمیز امداد و نجات شناور لندینگ‌کرافت نوا حامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین در بندر چارک خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «اسماعیل مکی‌زاده»، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با حضور به موقع و عکس‌العمل سریع تیم عملیات بنادر غرب استان، یک فروند شناور لندینگ‌کرافت که با 40 دستگاه خودرو و 139 سرنشین سکان آن از دست رفته و دچار شرایط اضطرار شده بود از بروز یک حادثه پیشگیری شد.

وی ادامه داد: این حادثه در شب گذشته سوم فروردین در فاصله یک مایلی بندر چارک اتقاق افتاد که با اعزام به موقع شناور ناجی و تیم عملیات مستقر در بندر چارک از بروز سانحه دریایی جلوگیری شد. 

دبیر طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 ادامه داد: پس از یدک و انتقال شناور یادشده بوسیله لندینگ‌کرافت نوا 2 به اسکله بندر چارک مسافران با شناور جایگزین بندر چارک را به قشم ترک کردند.

وی اضافه کرد: هم‌چنین با اقدام به موقع تیم‌های امدادی بندر شهید رجایی از وقوع یک حادثه دیگر در بندر مسافری پل جلوگیری شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر هرمزگان توضیح داد: یک دستگاه خودروی پژو 206 در بندر مسافری پل که بدلیل اتصال برقی دچار آتش سوزی شده بود، توسط اکیپ آتش نشانان اعزامی از بندر شهیدرجایی اطفا شد‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها