فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه بسیج سازندگی در سال‌های اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف سرنوشت کشور تأثیرگذار باشد، گفت: حضور بابصیرت جهادگران در زمان‌های حساس کشور از ویژگی‌های بارز بسیج سازندگی است که فداکارانه در میدان‌های مختلف از اقتصادی گرفته تا سیل و زلزله حضور آگاهانه دارند.


به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ محمد سالاری»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی است و جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌خصوص تلاش و مجاهدت‌های جهادگران همیشه در صحنه شهرستان رودان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و در راستای خدمات‌رسانی قدم‌ها و زحمات فراوانی در رفع محرومیت برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی در این شهرستان فعالیت دارند، ادامه داد: از سال گذشته تا کنون اعطای ۱۴۰ وام اشتغال‌آفرینی جهت اشتغال و رفع سایه محرومیت، گروه جهادی پزشکی و بیش از ۵۰۰۰ متر (۵ کیلومتر) در شهرستان لوله‌گذاری جهت رفع کم‌آبی انجام شده است.

وی گفت: گروه‌های جهادی این شهرستان در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه‌های پیش‌گام هستند چرا که یکی از مأموریت‌های مهم بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه است.

سالاری خاطرنشان کرد: بسیج افتخار این را دارد که با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در زمینه‌های مختلف در کشور میدان‌دار بوده و در هر مشکل و بحرانی به وجود آمده از گروه‌های نخست جهت کمک به مردم در مناطق حادثه‌دیده حضور فعال داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها