لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان باشگاه های کشور

آواش خلیج فارس عنوان قهرمانی کسب کرد/آوش و بحر گستر سهمیه جهانی را گرفتند



مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شد.

                                                                       
به گزارش صبح ساحل، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال)  در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند.
مرحله اول و دوم این مسابقات  با برگزاری ۸ مسابقه در هر مرحله در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. باشگاه‌های شرکت کننده در مسافت‌های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به مصاف هم رفتند.

                           
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول را کسب کرد. سکان تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم را به خودش اختصاص داد و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.
در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند. در دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

                                     
در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان شد. سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
لازم به توضیح است که در پایان مسابقات آب های آرام تیم بحر گستر پارس هرمزگان و در مسابقات دارگون بوت باشگاه آوش نیلگون خیلج فارس سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها