دارت لیگ برتر بانوان و آقایان هرمزگان

زارعی و پیروی عنوان قهرمانی را کسب کردند



مسابقات دارت لیگ برتر هرمزگان با معرفی قهرمانان به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، دوره پایانی مسابقات دارت لیگ برتر بانوان و آقایان به پایان رسید و قهرمانان این دوره از رقابت‌ها مشخص شدند. در بخش بانوان، محبوبه زارعی با کسب ۵۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

مریم آزادی با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه کیانی با ۴۶ امتیاز به عنوان سومی رسید. مریم دیاب با ۳۷ امتیاز چهارم، لیلا اکبر زاده با ۳۲ امتیاز پنجم، فاطمه ماهرانی با ۳۲ امتیاز ششم، فرخنده امیری زاده با ۲۷ امتیاز هفتم، زهرا شیخ احمدی با ۲۴ امتیاز هشتم، فاطمه محمودی با ۱۹ امتیاز نهم، زهرا رئیسی با ۱۷ امتیاز دهم ، سمیه زارعی با ۱۵ امتیاز یازدهم و شهلا دامن کشان با ۸ امتیاز دوازدهم شد.

در بخش آقایان، حیدر پیروی با ۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

فرزاد درخشنده با ۲۹ امتیاز دوم شد و احمد صباحی زاده‌ با ۲۸ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. ایمان حاجیانی با ۲۴ امتیاز چهارم ، علی فلاحی با ۲۳ امتیاز در مکان پنجم، کاظم علی پور با ۱۹ امتیاز ششم، محمد جواد پسنده با ۱۷ امتیاز هفتم، حسن مهاجری فر با ۱۱ امتیاز هشتم و سعید راهداری با ۹ امتیاز نهم شد.

با پایان این دوره از مسابقات، ۵ نفر برتر از هر دو بخش به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب استان هرمزگان دعوت شدند تا در انتخاب نهایی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری شرکت کنند.

این مسابقات قرار است مهر ماه برگزار شود و نمایندگان استان هرمزگان با آمادگی کامل در آن حضور خواهند یافت. مراسم اختتامیه در بخش بانوان با حضور خانم زرین نائب رئیس هئیت انجمن‌های ورزشی استان و در بخش آقایان با حضور مجتبی عامری معاون اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان مدال و تندیس مقام آوران اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها