برای مدت یک فصل دیگر

۷ بازیکن با تیم فوتسال فولاد هرمزگان تمدید کردند



فولاد هرمزگان برای حضور پر قدرت در لیگ برتر فوتسال با ۷ بازیکن به توافق رسید و برای مدت یک فصل با آن ها تمدید قرار داد کرد.

                    
به گزارش صبح ساحل،  شیخلر، زاهدی، سلیمانی، بذرافشان، نوروزی، رجب زاده و آبروشن ۷ بازیکنی هستند که برای مدت یک سال با تیم لیگ برتری  فوتسال فولاد هرمزگان به توافق رسیده اند.
علیرضا شیخلر، بهترین‌گلزن تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات لیگ یک فوتسال کشور پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد.
شیخلر سابقه عضویت در تیم های مس سونگون ورزقان، پاس تهران و مقاومت البرز را در کارنامه دارد.
شیخلر با گل های خود در فصل گذشته توانسته بود جام قهرمانی لیگ یک کشور را بالای سر ببرد.
مهدی زاهدی، برترین بازیکن در پاس منجر به گل در تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات لیگ یک کشور پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد. زاهدی سابقه عضویت در تیم های ارژن شیراز، ماهان تندیس قم، هیئت فوتبال قم، هایپر شهر شاهین شهر، پاس تهران و سبحان‌فلز گرمسار را در کارنامه دارد.
زاهدی با گل ها و پاس گل های خود در فصل گذشته توانسته بود عصای دست علی امیری باشد.
احسان سلیمانی، بازیکن راس تیم فوتسال فولاد هرمزگان و پدیده این فصل مسابقات لیگ یک کشور پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد.
سلیمانی سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کشور با تیم مس سونگون ورزقان و حضور در تیم ملی زیر بیست سال کشور را در کارنامه دارد. سلیمانی با گل ها خود در فصل گذشته به ویژه در دیدار پایانی مرحله نهایی برابر رعد پدافند اصفهان توانسته بود سهم‌ به سزایی در صعود به لیگ برتر و بالا بردت جام قهرمانی لیگ یک کشور داشته باشد.
مجتبی بذرافشان، سنگربان تیم فوتسال فولاد هرمزگان و رکورددار کلین شیت این فصل مسابقات لیگ یک کشور پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد.
بذرافشان با سیوها و مهارهای خود در فصل گذشته به ویژه در دیدار پایانی مرحله نهایی برابر رعد پدافند اصفهان توانسته بود سهم‌بسزایی در صعود به لیگ برتر داشته باشد.
محمدرضا نوروزی، سنگربان جوان و آینده دار تیم فوتسال فولاد هرمزگان پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد. نوروزی سابقه عضویت در تیم های پایه فولاد هرمزگان در تیم های جوانان و امید ملی کشورمان را در کارنامه دارد. نوروزی در این فصل به دنبال درخشش و ظهور یک پدیده جدید در لیگ برتر کشور است.
میلاد رجب زاده، سنگربان تیم فوتسال فولاد هرمزگان و ستاره فینال لیگ یک کشور پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد. رجب زاده در تیم های پایه فولاد هرمزگان و حضور در تیم ملی پایه کشورمان را در کارنامه دارد.
وی با درخشش در دیدار نهایی لیگ یک کشور برابر پالایش نفت اصفهان در بالا بردن جام قهرمانی لیگ یک کشور بسهم بزایی داشت.
محمدرضا آبروشن، بازیکن تیم فوتسال فولاد هرمزگان و از چهره های جوان و آینده دار هرمزگانی پس از توافق با مدیران فولاد هرمزگان قرارداد خود را تمدید کرد.
آبروشن با نمایش مناسب در دیدار نهایی لیگ یک کشور توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

                                                 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها