سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا باز می‌شود



میزکار رتبه‌بندی معلمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا به مدت یک‌ماه باز و امکان بارگذاری مدارک برای این دسته از افراد فراهم می‌شود؛ این در حالیست که فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر۱۴۰۳ است و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در این اطلاعیه آمده‌ است: پیرو اطلاعیه ۱۲ خرداد امسال و باستناد ماده ۵ آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم ( عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و با شرط شاغل بودن، می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد، در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

سامانه رتبه‌بندی از فردا۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولان ( فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌شود.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال و به اطلاع تمامی ذینفعان رسانده شود می‌افزاید: افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

این اطلاعیه تاکید دارد افراد شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه کرده و از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب کنند چرا که در این صورت وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

همچنین مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از اول خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد، معتبر بوده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

این اطلاعیه با اشاره به اینکه فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر۱۴۰۳ است و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود می‌افزاید: با توجه به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌شود لذا معلمان در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و سپس نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. همچنین ملاک یکسال از تاریخ یکم خرداد ۱۴۰۳ ( از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه ) به قبل است بنابراین افرادی که تا تاریخ اول خرداد ۱۴۰۲ به قبل عدم احراز شده‌اند فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند و افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند در مرحله بعد سامانه باز می‌شود. 

بر اساس اطلاعیه مذکور؛ قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از ۲۰ تیر۱۴۰۳و پس از پایان مهلت یکماه آغاز می‌شود. امور اداری مناطق و نواحی از بیستم تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مولفه ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی، به دقت اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه خواسته تا این موارد به مدیران مدارس اطلاع رسانی شود تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد و مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیات ممیزه استان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها