مدیرکل نوسازی، توسعه و‌ تجهیز مدارس استان هرمزگان:

مدارس هرمزگان در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی می شوند



مهدی باوقار زعیمی اظهار داشت: در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی مدارس هرمزگان در ایام تعطیل سال تحصیلی 1403 توسط اداره کل نوسازی مدارس با مشارکت گروه های جهادی انجام خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی باوقار زعیمی در جلسه بررسی اجرای طرح شهید عجمیان و طرح شهید عرب که دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و روسای مناطق آموزش و پرورش هفت منطقه آموزش و پرورش نیز حضور داشتند با اشاره به ضرورت بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس، بیان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته طرح شهید عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس در تمامی مناطق استان با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان هرمزگان انجام خواهد شد.

رییس شورای راهبری طرح شهید عجمیان در استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان و بهره وری از مهارت های کسب شده آنان در جهت بهسازی و شاداب سازی مدارس تمامی مناطق استان در دست اقدام می باشد.

وی در حضور روسای هفت منطقه حاضر در جلسه گفت: مدیران مناطق میناب ،رودخانه ، جاسک ، سندرک ،بشاگرد ،لیردف و فین که از سوی قرارگاه عدالت تربیتی به عنوان مناطق هدف اعلام شده است در راستای هر چه سریعتر اجرای بهسازی و شاداب سازی مدارس تحت پوشش خود اقدام کنند و جا دارد اعلام کنم، نوسازی مدارس هرمزگان آمادگی برای تهیه ملزوماتی مانند رنگ ، رویه میز ،صندلی و غیر را دارد.

باوقارزعیمی با اشاره به برنامه ریزی نوسازی مدارس استان هرمزگان در اجرای طرح شهید عرب گفت: هدف اصلی این طرح تجهیز سیستم سرمایشی مدارس مناطق محروم و کم‌برخوردار است که در قالب این طرح برنامه ریزی شده که تجهیزات 100 کلاس درس با همکاری نوسازی مدارس و قرارگاه عدالت تربیتی استان تعمیر و نوسازی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته نوسازی مدارس و قرارگاه عدالت تربیتی استان مدارسی که مشکلات مربوط به وسایل سرمایشی خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده اند در اولویت تخصیص تجهیزات سرمایشی قرار خواهند گرفت.

وی از مدیران مناطق آموزشی خواست که با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات مدارسی که در طرح شهید عجمیان ثبت نام کرده اند باشند، افزود: در بحث اجرا و بهبود نتایج کار می توان با استفاده از ظرفیت اعتباراتی که در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار دارد و همچنین ظرفیت گروه‌های جهادی و خیرین مدرسه ساز بسیاری از مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی دایر در استان را رفع و فضای شاداب برای دانش آموزان را رقم زد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها