سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان

به دنبال دفاع از آبرو و حیثیت فوتسال هرمزگان هستیم



سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در واکنش به قرعه کشی لیگ برتر فوتسال کشور گفت: لیگ برتر امسال بسیار سخت و دشوار خواهد بود و تیم های مدعی به خوبی دوران آماده سازی را طی می کنند.

                           
به گزارش صبح ساحل، علی امیری بیان داشت : با قرعه سختی مواجه شدیم اما ثابت می‌کنیم فولاد هرمزگان تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و امیدواریم بهترین نتایج مورد انتطارمان را کسب کنیم.
وی گفت : مراحل آماده سازی تیم فولاد هرمزگان در اصفهان سپری می کنیم و امیدواریم وقفه ایجاد شده در هفته ششم بتواند به هماهنگی و افزایش آمادگی تیم فولاد کمک‌ کند.
امیری اظهار داشت : تمامی تلاشمان این است که در پایان فصل در جایگاه مناسبی قرار بگیریم و با برنامه ریزی و تجربه  بیشتر در فصول آتی به کسب سکو هم فکر کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان گفت : فولاد هرمزگان در هفته اول مسابقات ۲۲ تیرماه در بندرعباس میزبان تیم پالایش نفت بندرعباس است و امیدواریم دربی خوبی شاهد باشیم.
لیگ برتر فوتسال ایران با حضور ۱۴ تیم، پالایش نفت بندرعباس،  فولاد هرمزگان، گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، گهر زمین سیرجان، سن ایچ ساوه، شهرداری ساوه، آنا صنعت قم، فرش آرا مشهد، کراپ الوند، سفیر گفتمان تهران، فولاد زرند، ایرالکو اراک و پالایش نفت اصفهان  از ۲۲ تیرماه آغاز خواهد شد.
فولاد هرمزگان در هفته های دوم تا  ششم  به مصاف فولاد زرند ایرانیان، ایرالکو اراک، گیتی پسند اصفهان و پالایش نفت اصفهان می رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها