آگهی مناقصه عمومی شرکت سیمان هرمزگان (سهامی عام)



شرکت سیمان هرمزگان (سهامی عام) در نظر دارد عملیات نسوزکاری در مقاطع زمانی و مناطقی از خطوط تولید به مقدار مشخص شده تقریبی شامل آجرچینی کولر، هود، داکت هوای ثالثیه، سیکلون ها و رایزر داکتها و ...، بتن ریزی و کلیه فعالیت های مربوط به آن (انکرزنی،‌اسلب گذاری، قالب بندی، بتن ریزی و باز کردن قالب و کلیه موارد مرتبط با نسوزکاری) در کلیه نقاط دپارتمان پخت و آسیاب مواد خام( کوره، هود، کولر، پیش گرمکن، داکت ثالثیه، داکتها، رایزر داکتها و ...)، آجر چینی کوره و لکه گیری و کلیه فعالیت های مرتبط به آن(جوشکاری نبشی، بولت، آماده سازی سطح، برش آجر و ورق گذاری زیر آجر و ...) را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان ذیصلاح دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مزایده به نشانی ذیل مراجعه نمایند.
توضیحات:1- تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 000/000/ 000/1 ریال(یک میلیارد ریال) می باشد که می بایست بصورت یک فقره چک تضمین شده بانکی و یا یک فقره ضمانتنامه بانکی به مناقصه گزار ارائه شود.
2- نشانی دریافت اسناد مناقصه: www.hormozgancement.com  قابل دریافت می باشند.
3- مهلت تحویل پاکت های پیشنهادی: حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 02/04/1403 می باشد.
4-نشانی تحویل اسناد مناقصه :الف : تهران ،بلوار میرداماد، میدان مادر ،خیابان شهید سنجابی ( بهروز سابق )، بالاتر از میدان مینا پلاک ۳۷ -شرکت سیمان هرمزگان - واحد دبیرخانه 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها