با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پلیس آگاهی هرمزگان قاتل دستگیر شد

همسرکشی به دلیل اختلاف خانوادگی



مرد جواني در بندرعباس كه همسر27 ساله اش را  به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي هرمزگان دستگير شد. وی ساعاتي پس از ارتکاب جرم که با خودروی پراید در حین تردد در بلوار امام حسین بود که با شليک پليس به لاستيک خودرو، متوقف و به دام قانون افتاد.

 

به گزارش صبح ساحل سردار" علي اکبر جاويدان" فرمانده انتظامي استان در تشريح اين خبر بيان داشت: در ساعت 16:59 بيست و دوم خرداد ماه 1403 روز سه شنبه درپي اعلام خبري به مرکز فوريت هاي پليس 110مبني بر قتل خانمي درمنزل، بلافاصله ماموران پليس آگاهي وگشت انتظامي کلانتري 16 بندرعباس در محل حاضر و نسبت به بررسي دقيق موضوع اقدام کردند.

وي افزود: با حضور تيم انتظامي، کارآگاهان پليس آگاهي و  بازپرس ويژه قتل در محل مشخص شد كه يکي از اتاق هاي خانه دچار آتش سوزي شده و زن جوان27 ساله در منزل بدون علائم سوختگي و با علائم خفگي در قسمت گردن فوت نموده و قاتل نيز از محل متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان اظهار کرد: در بررسي مدارک موجود و تحقيقات به عمل آمده، انگشت اتهام به سوي همسر متوفي که با يکديگر سابقه درگيري و اختلاف داشتند نشانه رفت و با تلاش ماموران پليس آگاهي استان و اشراف اطلاعاتي و اقدام به موقع، قاتل که از صحنه جرم  با يک دستگاه پرايد فرار کرده بود در بلوارامام حسين شهر بندرعباس با شليک پليس به لاستيک خودروي وي، در کمتر از 5 ساعت دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: درتحقيقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابي اعتراف و عنوان داشت که به دليل اختلافات خانوادگي قبلي و درگيري با همسر خود دست به انجام چنين جنايتي زده و منزل را به علت برهم زدن صحنه، آتش زده است .سردار جاويدان خاطرنشان كرد: اين متهم پس از بازجويي هاي تخصصي و تکميل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها