سرپرست هئیت پزشکی ورزشی هرمزگان

ورزشکاران باید از اهمیت عضویت در کمیته خدمات درمانی آگاه باشند



سرپرست هئیت پزشکی ورزشی استان هرمزگان با  سرپرست هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش صبح ساحل، در این دیدار که در دفتر هییت پزشکی ورزشی استان و با حضور فاطمه یوسفیان و ریحانه مرادی مسئولین کمیته های روانشناسی و بازرسی از اماکن ورزشی استان برگزار شد بر تعامل دو طرفه بین هئیت پزشکی ورزشی استان و هئیت بدنسازی و پرورش اندام در کلیه ابعاد بحث و تبادل نظر شد. 


کرامت اله  فتح الهی با تاکید بر افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته تحت پوشش کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: باید با همکاری یکدیگر در صدد افزایش آمار ورزشکاران تحت پوشش باشیم و ورزشکاران را از اهمیت عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی آگاه سازیم. وی بیان داشت: در جهت سالم سازی اماکن ورزشی می بایست بازرسی دقیق ،  مستمر و حساب شده داشته باشیم تا بتوانیم بستری مناسبی را جهت انجام فعالیت های ورزشی ورزشکاران فراهم کنیم.


ملک پور سرپرست هئیت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل ایجاد شده بین هئیت بدنسازی و هئیت پزشکی ورزشی استان هرمزگان گفت:  امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در تمامی ابعاد اعم از سطوح آموزشی، عضویت در کمیته خدمات درمانی و برگزاری دوره های روانشناسی بتوانیم به ورزشکاران استان خدمت کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها