قابلیت جدید اینستاگرام:

برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز



اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران خود ارائه کرده است که از طریق آن می‌توانند فقط برای لیست «دوستان نزدیک» (Close Friends) خود لایو برگزار کنند. در حال حاضر با این ویژگی جدید که «Close Friends on Live» نام دارد فقط می‌توان با حداکثر سه کاربر دیگر پخش‌زنده داشت.

        
به گزارش صبح ساحل، اینستاگرام می‌گوید که ویژگی جدیدی آن در زمینه‌هایی از جمله به‌اشتراک‌گذاشتن افکار خود با دوستان، به‌اشتراک‌گذاری میم‌ها، برنامه‌ریزی سفر و انجام همزمان تکالیف می‌تواند مفید باشد.

قابلیت پخش زنده یا لایو اینستاگرام اولین بار در سال 2016 ارائه شد، اما آن‌ها همیشه عمومی بوده‌اند، به این معنی که برای تمام کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند در دسترس است. اکنون با این ویژگی جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند مشخص کنند که چه افرادی قادر به تماشای لایو آن‌ها باشند.

  

تلاش اینستاگرام برای افزایش محبوبیت قابلیت لایو

   

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسرها معمولاً از طریق لایو برای ارتباط برقرارکردن با طرفداران خود استفاده می‌کنند، احتمالاً آن‌ها با عمومی‌بودن لایوهای خود مشکلی نداشته باشند. اما برای کاربران عادی این موضوع می‌تواند متفاوت باشد و ارائه این ویژگی جدید ممکن است باعث شود افرادی که تاکنون از لایو اینستاگرام استفاده نکرده‌اند نیز آن را امتحان کنند.

همچنین راه‌اندازی این ویژگی جدید نشان می‌دهد که اینستاگرام به تلاش خود برای ارائه راه‌های ارتباطی خصوصی و نظارت بیشتر در پلتفرم خود ادامه می‌دهد.

اینستاگرام اخیراً در حال آزمایش قابلیت‌های دیگری نیز بوده است. قابلیت پوشه‌بندی برای بخش پیام‌های دایرکت از جمله این آزمایش‌ها است که از طریق آن می‌توانید دایرکت اینستاگرام را با پنچ پوشه مختلف دسته‌بندی کنید. همچنین این شبکه اجتماعی در حال آزمایش شیوه‌ای از تبلیغات است که بین پست‌ها نمایش داده می‌شود و نمی‌توان آن‌ها را رد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها