جذب بیش از ۶ هزار معلم در آموزش و پرورش هرمزگان



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طی دولت سیزدهم ۶ هزار و ۲۶۵ معلم جدید از طریق آزمون استخدامی به آموزش و پرورش این استان اضافه شد که نسبت به دولت قبل از رشد سه و نیم برابری برخوردار بوده است.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل روز یکشنبه در حاشیه آزمون استخدامی جذب معلم در هرمزگان، در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳۵۰ درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید، افزود: این مهم زمینه‌ساز تحولات بسیاری در زمینه افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان بوده است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم یکهزار و ۶۸۱ معلم دانش‌آموخته (فارغ‌التحصیل) از دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروی انسانی ماهر و متعهد در مدارس مشغول به آموزش شدند که نسبت به دولت قبلی رشد یک و نیم برابری را شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: باتوجه به گستردگی استان هرمزگان و داشتن جزایر دورافتاده و مناطق سخت گذر (صعب العبور)، عدم ماندگاری نیرو در این مناطق یک چالش اساسی بود که مشکلات زیادی را در حوزه عدالت و کیفیت آموزشی در استان ایجاد کرده بود.

قویدل اختصاص سهمیه خاص جذب ۳۰۰ معلم بومی برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان را اتفاقی بی‌نظیر برای حل این معضل قلمداد کرد که در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رییس جمهور شهید به مناطق محروم رقم خورد و از ابتدای مهرماه در مدارس حضور خواهند یافت.

در حال حاضر حدود ۲۹ هزار معلم تدریس دانش‌آموزان هرمزگان را برعهده دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها