لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

شهرآورد دور  برگشت دهم مرداد در بندرعباس برگزار خواهد شد



برنامه مسابقات هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور و زمان نقل و انتقالات نیم فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.


به گزارش صبح ساحل، مسابقات هفته های دهم تا دوازدهم دور برگشت مسابقات فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳  اعلام شد و زمان نقل و انتقالات نیم فصل هم از روز شنبه ۳۰ تیرماه آغاز و روز یکشنبه ۲۱ مرداد ماه به پایان می رسد. در این بازه زمانی تیم ها می توانند حداکثر سه بازیکن آزاد جذب کنند.


سوت دیدارهای هفته دهم دوشنبه  ۸ مرداد با بازی تیم های چادرملو اردکان و مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه آزادی اردکان به صدا در خواهد آمد. سایر دیدارهای این هفته چهارشنبه ۱۰ مرداد برگزار می شود که شهرداری در شهرآورد بندرعباس از تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه غدیر میزبانی می کند.


 آداک نوشهر با وحدت مهریز یزد در ورزشگاه حسینی  نوشهر بازی خواهد کرد.  پاس جوان گناوه از تیم دکتر تامین اصفهان در ورزشگاه شهدا خلیج فارس گناوه میزبانی خواهد کرد و شاهین خزر رودسر با پارس جنوبی بوشهر  در ورزشگاه  شهرداری رودسر دیدار می کند.

 در هفته یازدهم ، سه شنبه ۱۶ مرداد فولاد هرمزگان با  چادرملو اردکان در ورزشگاه غدیر  بندرعباس میزبانی می کند. دکتر تامین اصفهان با شهرداری بندرعباس در ورزشگاهی که متعاقبا اعلام می شود بازی خواهد کرد. وحدت مهریز با  پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهید محصل  مهریز دیدار می کند و در دو  بازی پنجشنبه ۱۸ مرداد مقاومت گلساپوش یزد با شاهین خزر رودسر در  ورزشگاه سلمان مردآباد یزد و پارس جنوبی بوشهر با  آداک نوشهر در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر دیدار خواهد کرد.

سوت بازی های هفته دوازدهم سه شنبه ۲۲ مرداد به صدا در می آید و شهرداری بندرعباس از وحدت مهریز یزد در  ورزشگاه  غدیر بندرعباس ميزباني می کند. چادرملو اردکان با دکتر تامین اصفهان در  ورزشگاه آزادی اردکان و پاس جوان گناوه با  آداک نوشهر در ورزشگاه شهدا خلیج فارس  گناوه بازی خواهند کرد. در دو بازی چهارشنبه ۲۳ مرداد، شاهین خزر رودسر از  فولاد هرمزگان در ورزشگاه شهرداری رودسر و مقاومت گلساپوش با  پارس جنوبی بوشهر  در ورزشگاه  سلمان مردآباد  یزد میزبانی می کنند.


آمار کلی هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه کشور هم بدین گونه است که از پنج بازی انجام شده سه تیم به صورت مستقیم و یک پیروزی در وقت اضافه و یک  پیروزی هم در ضربات پنالتی به دست آمده است. میزبانان سه پیروزی و  مهمانان دو  پیروزی کسب کردند. گل های رد و بدل شده در این هفته ۴۳ گل بود که گل های میزبانان  ۲۴ گل و گل های مهمانان هم  ۱۹ گل بود.

پرگل ترین بازی  ۱۳ گل و کم گل ترین بازی ۵ گل داشت. اسحاق مطهری نژاد از  آداک نوشهر هت تریک کرد و بهترین خط حمله با ۷ گل زده تیم آداک نوشهر، بهترین خط دفاع با یک گل خورده تیم پارس جنوبی، ضعیف ترین خط حمله با یک گل زده تیم شاهین خزر رودسر و ضعیف ترین خط دفاع با  ۷ گل خورده  تیم وحدت مهریز معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها