شهردار بستک خبر داد :

 شروع عملیات زیرسازی کوچه و معابر مسکن‌های امین بسیجیان و محله کتل



عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان شروع عملیات زیرسازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و محله کتل و محله کتل آغاز شد.

  

  
به گزارش صبح ساحل، مرتضی ایرانمنش شهردار بستک گفت : از حمایت های مهندس جباری نماینده غرب هرمزگان ، مهندس دوستی استاندار هرمزگان ، مهندس سلحشور مدیرکل کل راه و شهرسازی استان و همچنین دکتر جلالی فرماندار شهرستان بستک و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر در این خصوص تشکر و قدردانی می نمایم .
شهردار بستک به اتفاق سروان داوودی فرمانده حوزه شهدا بستک از عملیات زیرسازی کوچه و معابر بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری بستک ، مرتضی ایرانمنش شهردار بستک گفت : بحمدلله بر اساس وعده ای که به شهروندان عزیز داده بودیم ، با تعامل و پیگیری از اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ، عملیات زیر سازی کوچه و معابر مسکن های امین بسیجیان و همچنین محله کتل توسط پیمانکاران شروع شده و بزودی آسفالت آن نیز انجام می گیرد .
شهردار بستک بیان داشت : طبق وعده ای که داده بودیم بزودی عملیات اجرایی آسفالت مسکن های خیرین ، بهزیستی و فرهنگیان نیز آغاز می شود .
وی افزود : یکی از دغدغه های اعضای شورای اسلامی و شهرداری بستک در راستای رفاه همشهریان عزیز و همچنین تسهیل در عبور مرور آسفالت کوچه و معابر شهر می باشد که خداروشکر شاهد نهضت آسفالت در بستک می باشیم و بزودی نیز بسیاری از کوچه ها و معابر شهر خصوصا در بافت قدیم نیز استارت خواهد خورد .
شهردار بستک در پایان گفت : از حمایت های نماینده غرب هرمزگان ، استاندار هرمزگان ، اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین فرماندار شهرستان بستک و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش های پیمانکاران تشکر و قدردانی می نمایم .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها