پلمپ ۱۸۳ واحد تجاری تبعه خارجی غیرمجاز در قشم



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با صدور دستور قضایی ۱۸۳ واحد تجاری غیرمجاز در جزیره قشم که از سوی مالکان آن‌ها به صورت غیرقانونی در اختیار تبعه خارجی غیرمجاز قرار گرفته بود، پلمب شد.

          

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جهت ساماندهی وضعیت حضور و فعالیت تبعه بیگانه غیرمجاز در قشم به دستور دادستان عمومی و انقلاب این جزیره، طرح شناسایی و ساماندهی این افراد در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در این خصوص با اقدام به موقع ضابطان، ۱۸۳ واحد تجاری که از سوی مالکان آن‌ها به صورت غیرقانونی در اختیار تبعه غیرمجاز قرار گرفته بود، پلمب شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: از این تعداد واحد تجاری متخلف، ۱۱۸ مغازه در شهر قشم و ۶۵ مغازه در شهر درگهان بوده است.

قهرمانی همچنین با اشاره به تاثیر سوء فعالیت تبعه غیرمجاز بر روند اشتغال نیروهای بومی، تصریح کرد: برخی از این افراد خارجی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند که این موضوع تاثیر مخربی بر تولید و اقتصاد ملی دارد.

وی همچنین با بیان اینکه کشورمان براساس قوانین، مقررات و کنوانسیون‌های بین‌المللی، به تبعه خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارائه می‌دهد، اظهار کرد: در همین راستا ضمن رعایت حقوق افراد، از فعالیت‌های غیرقانونی و بدون مجوز افراد بیگانه‌ای که غیرمجاز وارد کشورمان شده‌اند و در آن اقامت دارند، جلوگیری خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها