«ری را » رونمایی شد



در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروی ری را رونمایی شد.

  
به گزارش صبح ساحل، در حاشیه جلسه امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ هیئت دولت، از ۱۰ خودروی «ری را» محصول ایران‌خودرو رونمایی شد.
  

مرداد 1403: همانطور که ایران خودرو، وعده داده بود، قیمت خودرو ریرا در روز چهارشنبه مورخ 3 مردادماه، برای نخستین‌بار اعلام شد. قیمت ریرا ایران خودرو معادل 1 میلیاردو 270 میلیون تومان بوده و با احتساب تمامی هزینه‌های جانبی، عوارض و مالیات شماره‌گذاری است.

  

نمایش انواع رنگ های ریرا ایران خودرو

مرداد 1403: شرکت ایران خودرو در آخرین روزهای تیرماه 1403 و در حاشیه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، برای نخستین‌بار از شش رنگ خودرو ریرا، رونمایی کرد:

رنگ خودرو ریرا

آقای علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، همچنین در سخنرانی خود در این مجمع، خبر داد که قیمت نهایی ریرا ایران خودرو، در اولین هفته مردادماه 1403 مشخص می‌گردد.

زمان تحویل ریرا به مشتریان ایران خودرو

تیر 1403: مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو، اعلام کرد تولید ری‌را، 20 دستگاه در هر ساعت برنامه‌ریزی شده است. بهمن امسال به ظرفیت اسمی این محصول خواهیم رسید ضمن اینکه مجوز شماره گذاری این خودرو نیز دریافت شده است. این محصول پاییز امسال تحویل داده می‌شود.

وی افزود هر قدر وابستگی به زنجیره تامین خارج کمتر شود تهدید‌ها کمتر می‌شود از این رو هم اکنون که در مرحله نخست تجاری‌سازی هستیم، 69 درصد ساخت داخل از نظر قیمتی محقق شده که تا 4 ماه آینده بخشی از واردات مورد نیاز این محصول نیز داخلی سازی می‌شود. از جمله این اقلام وارداتی، قطعات مکانیکی مانند کمک فنر و رینگ است که به علت سرعت‌دهی به طرح وارد شد، اما در تولید انبوه، چون فرصت بیشتری داریم از داخل تامین خواهیم کرد.

وی توضیح داد ظرفیت تولید این خودرو 110 هزار دستگاه در سال است، اما تا آخر امسال فقط 10 هزار دستگاه تولید می‌شود. برای محصولات دیگری که روی این بن سازه توسعه خواهیم داد از جمله خودروی ری رای برقی، مراحل مطالعاتی را آغاز کرده ایم که تا یکسال آینده آن را نیز به بازار عرضه خواهیم کرد.

آقای رادمنش اشاره کرد خودرو ری‌را همه آزمون‌های ایمنی را گذرانده و با توجه به عمق ساخت داخل زیاد و ارزبری کم، دست ما در افزایش تولید این محصول، باز است و می‌توانیم سهم خوبی از بازار بگیریم. این خودرو قیمتی در سطح قیمت‌های رقیب وارداتی خواهد داشت؛ اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. ضمن اینکه مستندات قیمت‌گذاری به مراجع ارسال شده و بازخورد‌های بازار و امکان توان فروش این خودرو با قیمت خودرو‌های هم رده بررسی شده، اما هنور قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها