فردا، آخرین مهلت دریافت کارت المپیاد علمی دانشجویی کشور



مهلت دریافت کارت ورود به جلسه مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ فردا پایان می یابد.

          

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۵ مرداد ماه جاری در دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، دانشگاه مازندران (بابلسر)، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می‌شود.

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون فوق  فردا پنج شنبه چهارم مرداد ماه جاری پایان می یابد. داوطلبان تا فردا می توانند کارت خود را از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور دریافت کنند.

همراه داشتن کارت ملی، کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه آزمون‌های المپیاد در این آزمون الزامی است. همچنین آزمون‌ها به صورت تشریحی در روز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود. منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیک olympiad@sanjesh.org ارسال کنند.

استفاده از ماشین حساب‌های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می‌توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است. به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون‌های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها