رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو

نوجوانان و جوانان هرمزگانی راهی قم شدند



تیم منتخب ووشو استان راهی پیکارهای انتخاباتی تیم ملی شدند.

 


به گزارش صبح ساحل، محمدامین عسکری زاده رئیس هیئت ووشو هرمزگان گفت : مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و گروه‌های سنی آقایان از پنجم تا ۱۰ مرادماه سال جاری به میزبانی ورزشکاه حیدریان قم برگزار خواهد شد که تیم‌های منتخب ووشو استان با حمایت شرکت پخش تن‌ماهی سیادت در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
وی بیان داشت : تیم ووشو جوانان استان با چهار وزن که در بخش ساندا متین میرزاده در گروه وزنی منفی ۴۸ کیلوگرم، یاسین ابرم در گروه وزنی منفی ۵۲ کیلوگرم، امیر پریده در گروه وزنی منفی ۷۰ کیلوگرم و پارسا پوراستقامت در گروه وزنی منفی ۸۰ کیلوگرم و در بخش تالو امیرحسین چرزه، امیرحسین باقرزاده و حسین دمی‌زاده به عنوان منتخبین تیم ووشو جوانان استان برای کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی با رقبای خود از سراسر کشور پیکار خواهند کرد.
عسکری گفت : تیم ساندا نوجوانان و جوانان با هدایت کادر فنی این تیم از اواخر تیرماه جهت برگزاری اردوی آماده‌سازی و حضور در مسابقات به شهرستان قم عزیمت کردند و تیم تالو هم جهت حضور در این پیکارها عازم قم شدند.
وی اظهار داشت : نفرات برتر این پیکارها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در برونئی به اردوی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی دعوت خواهند شد.
رئیس هئیت ووشو هرمزگان گفت: هدایت تیم‌های منتخب استان را در بخش ساندا عارف رگبار به عنوان سرمربی و نجم‌الدین علیمرادی به عنوان مربی و در بخش تالو طاهر قاسمی به عنوان سرمربی و محمدامین تیموری به عنوان مربی و بهنام سیلاوی در همه رده‌ها و هر دو بخش سرپرستی تیم‌ها را بر عهده خواهد داشت.
عسکری گفت : تیم‌های منتخب ووشو نونهالان و نوجوانان استان نیز جهت حضور در این رویداد ۷ مردادماه به شهر مقدس قم اعزام خواهند شد.
رئیس هئیت ووشو هرمزگان اظهار داشت: در بخش داوری و برگزاری منوچهر جعفری به عنوان داور و عباس امامدادی به عنوان داور و عضو کمیته مسابقات از سوی کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از هرمزگان به این رقابت‌ها دعوت شده اند.

 

  

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها