توزیع کننده مواد مخدر ماری‌جوانا در قشم به دام افتاد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: توزیع کننده حرفه ای مواد توهم‌زای ماری‌جوانا «گُل یا علف» که تحت تعقیب پلیس این شهرستان مرزی بود در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتاد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ علی اکبر مرادی»، فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قشم با شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر این شهرستان مرزی در یک خانه مجردی آلوده به صورت نامحسوس وی را تحت مراقبت قرار دادند.

وی ادامه داد: این ماموران پس از اطلاع از خرید مقداری مواد مخدر توسط متهم یادشده برای خرده فروشی در یکی از محلات قشم، دستگیری وی را در دستور کار قرار داده و پس از پیگیری های مستمر و با هماهنگی مقام قضایی منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در اجرا و انجام این بازرسی ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر (گراس یا ماری‌جوانا)، یک کیلو و ۱۱۸ گرم ماده توهم‌زای (بنگ یا چرس) که از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه هندی است و به‌ طور عامیانه به نام حشیش شناخته می‌شود و ۵۰ سوت ماده روانگردان گران و خیلی قوی کوکائین کشف و ضبط شد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: این میزان مواد مخدر به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل منزل فرد یادشده جاسازی شده بود.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با این کشف، شخص یادشده دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد، گفت: مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با جدیت و به صورت شبانه روزی از سوی پلیس در این شهرستان مرزی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم وجود منزل مجردی آلوده را از عوامل موثر در فرآیند وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت در این شهرستان برشمرد و افزود: این منازل، مکای های مناسبی برای ترسیم نقشه جرم، استعمال موادمخدر، نگهداری اموال مسروقه و اجتماعی برای مجرمان به شمار می رود.

وی از قشموندان هم خواست تا مانند همیشه پلیس را در مبارزه با کسانی که در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند یاری داده و گزارش های خود را در این باره از طریق تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ ارائه کنند تا در سریعترین وقت با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها