سرمایه‌گذاری برای ایجاد ۷۲ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی قشم



مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد 72 واحد صنعتی جدید در این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مرتضی صابری»، مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 31 مورد از مجموع 72 پروژه صنعتی، سال گذشته از طریق معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذرای سازمان منطقه آزاد قشم موفق به دریافت زمین در شهرک‌های صنعتی قشم شده بودند.

وی با اعلام اینکه این 31 واحد صنعتی عملیات خاکریزی و تسطیح زمین‌های دریافتی را آغاز نموه‌اند، افزود: تعداد 41 پروژه صنعتی هم زمین‌های مورد نیاز فعالیت‌های مختلف صنعتی را در سنوات قبل از 1402 دریافت کرده بودند که در حال حاضر بین 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، متوسط زمان عملیات اجرایی احداث این واحدهای صنعتی حدود 2 تا 3 سال خواهد بود.

وی تصریح کرد: هم اینک 233 واحد صنعتی با بیش از 6760 نیروی کار مستقیم در شهرک‌های صنعتی قشم مشغول به کار هستند و با بهره برداری از 72 کارخانه جدید، اشتغال مستقیم برای افزون بر 700 نیروی کار مستقیم و بیش از 500 نیروی کار غیرمستقیم دیگر در شهرک‌های صنعتی قشم فراهم خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها