صعود تیم‌ هندبال نوجوانان ایران به یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا



تیم هندبال نوجوانان کشورمان مقایل کویت تن به شکست داد اما به دلیل تفاضل گل بهتر در بازی رو در رو به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش صبح ساحل، تیم هندبال نوجوانان ایران در سومین، آخرین و مهمترین بازی خود در مرحله مقدماتی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعتی پیش مقابل کویت به میدان رفت و در حالی که در اکثر لحظات این بازی از حریف سرشناس و قدرتمند خود پیش بود اما در دقایق پایانی تنها بخاطر یک گل کمتر و با قضاوت‌های بحث برانگیز داوری با نتیجه ۲۴ - ۲۵ نتیجه را به کویت واگذار کرد.

با این حال با کسب ۳ امتیاز و بخاطر تفاضل گل بهتر از چین تایپه در بازی رو در رو با کویت به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر آسیا صعود کرد.

نوجوانان کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی این دوره برابر چین پیروز شد اما مقابل چین تایپه به تساوی رضایت دادند و برابر کویت شکست خوردند تا با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به یک چهارم نهایی صعود کنند.

کویت نیز با ۳ برد و ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی شد.

پیش از این دیدار چین و چین تایپه به مصاف هم رفتند که چین تایپه توانست ۳۲ - ۳۴ چین را شکست دهد و مجموع امتیازات خود را به ۳ برساند. چین تایپه نیز به عنوان تیم سوم و چین به عنوان تیم چهارم گروه D راهی پرزیدنت کاپ شدند.

امشب مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد و تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند. مرحله یک چهارم نهایی از روز ۱۷ شهریور آغاز می‌شود.

در این مرحله و در گروه اول مرحله یک چهارم نهایی تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه C و تیم دوم گروه D همگروه می‌شود. همچنین در گروه دوم این مرحله تیم دوم گروه A با تیم اول گروه B، تیم دوم گروه C و تیم اول گروه D همگروه می‌شود.

گروه سوم پرزیدنت کاپ برای قرارگرفتن در رده‌های نهم تا سیزدهم نیز متشکل از تیم‌های سوم گروه‌های A، B، C، D و تیم چهارم گروه D است.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها