مصرف برق هرمزگان همچنان در اوج



طی روزهای گذشته پیک مصرف برق در استان هرمزگان بین ۲۵۵۸مگاوات تا ۲۴۶۶مگاوات در تغییر بوده است، شاخص های مصرف در چهار روز آخر هفته نشان از پیشتازی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

 


به گزارش صبح ساحل، پیک بار توزيع برق هرمزگان در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه روی عدد ۲۵۵۸ مگاوات ایستاد ، سال قبل در چنین روزی ،برق هرمزگان عدد ۲۳۸۳ مگاوات را در ساعت ۱۴ این روز و در دمای هوای ۳۵ تا ۲۹ درجه سانتیگراد به ثبت رسانید.

همچنین پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه روی عدد ۲۴۶۶ مگاوات ثبت شد، این میزان مصرف برق در ساعت ۱۴ این روز به ثبت رسید ، سال قبل در چنین روزی مصرف برق هرمزگان شاخص ۲۴۴۱ مگاوات را ثبت کرد.

بر اساس داده های موجود پیک بار توزیع برق هرمزگان در روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه روی عدد ۲۵۳۲ ایستاد، این شاخص در ساعت ۱۳ این روز به ثبت رسید در حالیکه سال قبل در چنین روزی شاخص مصرف برق استان عدد ۲۳۷۴ مگاوات را به ثبت رساند.

 آمارهای مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بیانگر پیک بار توزیع برق برای روز جمعه ۱۶ شهریور ماه روی عدد ۲۴۹۶ مگاوات است که در ساعت ۱۴ این روز به ثبت رسید ، سال قبل در چنین روزی پیک برق هرمزگان روی شاخص ۲۳۸۴ مگاوات ثبت شده است.

با کاهش نسبی گرمای هوا و پایین آمدن شاخص پیک مصرف برق نسبت به روزهای گرم مرداد و تیر و اوایل شهریور ماه شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گشایش هایی برای مشترکین صنعتی برق ایجاد کرد و محدودیت مصرف دراین گروه را از سه روز به دو روز در هفته کاهش داد.

رفع محدودیت مصرف برق برای صنایع انرژی بری که انرژی مورد نیاز خود را از طریق بورس سبز و یا از طریق قراردادهای دو جانبه با نیروگاه ها تامین میکردند از دیگر تصمیمات به دنبال کاهش نسبی گرما در روزای گذشته است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها