بیش از ۲۵ هزار قطعه سکه فروخته شد/ خرید بیش از ۳۰۴ هزار سکه طی ۱۶ حراج



سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بیش از ۲۵ هزار قطعه ربع، نیم و تمام سکه از سوی متقاضیان خریداری شد و سکه‌های معامله شده در مجموع ۱۶ حراج از مرز ۳۰۴ هزار قطعه عبور کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، اصغر بالسینی – سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران – گفت: امروز ۱۷ شهریور ماه، شانزدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که در پایان این حراج ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا از سوی متقاضیان، خریداری شد.

وی افزود: در این حراج از مجموع ۲۷ هزار و ۴۸۳ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۱ هزار و ۵۲۱ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۹۸ هزار تومان به متقاضیان اختصاص داده شد. همچنین، از مجموع ۱۶ هزار و ۹۴۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۹۲۰۱ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص و در حراج نیم سکه نیز ۱۱ هزار و ۸۷ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۴۹۸۲ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان اختصاص داده شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در ادامه خاطر نشان کرد: از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا امروز، ۱۶ جلسه حراج سکه از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده که طی این حراج‌ها، در مجموع ۳۰۴ هزار و ۳۹۳ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۶۸ هزار و ۲۹ قطعه، نیم سکه ۴۸ هزار و ۱۷۴ قطعه و تمام سکه ۸۸ هزار و ۱۹۰ قطعه است.

 

حراج شمش طلا فردا ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود

بالسینی در پایان افزود:؛ حراج شماره ۴۸ شمش طلا فردا ۱۸ شهریورماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود و طی ۴۷ جلسه حراج برگزار شده شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۹۰۵۲ کیلوگرم شمش طلای استاندارد به ارزش حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان (۴۰ همت) مورد معامله قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها