هفته نهم لیگ برتر فوتبال:

آلومینیوم المهدی در اندیشه پیروزی بر برزیل ایران



صبح ساحل، ورزشی _ هفته هشتم لیگ برتر با شکست آلومینیوم المهدی در مقابل پیکان و تساوی پرسپولیس در مصاف با نفت تهران به پایان رسید. از نتایج مهم این هفته می‌توان به پیروزی استقلال مقابل راه آهن و برد پر گل فجرسپاسی برابر داماش گیلان اشاره کرد. در این هفته اتفاق مهم آن اخراج سر مربی تیم داماش گیلان بود که این مربی به دلیل این که با سرپرست تیم درگیری فیزیکی داشت از سوی عابدینی مدیر عامل تیم اخراج شد. هفته نهم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه سی و یکم شهریورماه آغاز خواهد شد و در این روز 8 بازی انجام می‌شود و یک دیدار باقی مانده هم روز یکشنبه سوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

 آلومینیوم میزبان برزیل ایران

حساس ترین بازی برای تیم آلومینیوم در هفته نهم رقابت ها در لیگ برتر رقم خواهد خورد. این دیدار به دلیل این حساس خواهد بود که آلومینیوم المهدی میزبان تیم قعرنشین لیگ است . نفت آبادان که اکنون باشش امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار دارد برای اینکه بتواند خود را از قعر نشینی جدا کند چاره ای ندارد که طوفان زرد هرمزگان را شکست دهد . اکبر میثاقیان که ثابت کرده است در مقابل تیم های فوتبال بلدبهتر کار می‌کند در برابر نفت با آنالیزی که از بازی های این تیم انجام داده است تنها به پیروزی فکر می‌کند و این مهم باید برای طوفان زرد اتفاق بیفتد زیرا اگر آلومینیوم از این میدان دست خالی باز گردد و تیم‌های چهاردهم تا هجدهم لیگ مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند این آلومینیوم خواهد بود که باید فانوس تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول را به دست بگیرد. آلومینیوم المهدی در بازی هفته قبل خود در مقابل پیکان بد بازی نکرد و ویسی با خوش شانسی و تجربه بالایی بازیکنانش موفق شد آلومینیوم را دو بر یک شکست دهد . از سوی دیگر برد مقابل نفت  می‌تواند انگیزه شاگردان میثاقیان در بازی هفته دهم که با پرسپولیس تهران دارند بالاتر ببرد. بازی که به صورت مستقیم پخش خواهد شد و خیلی از بازیکنان در بازی های پخش مستقیم تازه خود را نشان خواهند داد.

  سایپا - پیکان

تیم‌های پنجم و هشتم جدول رده بندی در هفته نهم لیگ برتر به گونه‌ای به دیدار هم خواهند رفت که سه امتیاز برای هر دو تیم از نان شب هم واجب تر است . سایپا برای این که از کورس تیم‌های بالای جدول عقب نیفتد به دنبال این سه امتیاز است و تیم پیکان هم برای این که فاصله یک امتیاز ی خودش را با تیم‌های دوم تا پنجم جبران کند در اندیشه بردن سایپا است.

 جنگ نفت با صبای قم

تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر در هفته دهم یک جنگ واقعی با صبای قم دارد . نفت تهران با یک اختلاف امتیاز نسبت به صبای قم در صدر جدول ایستاده است و این یک امتیاز می‌تواند به آسانی شکننده باشد.

 داماش شش تایی

داماش گیلان که کسی فکرش را نمی کرد با آن بازی زیبایی که مقابل ملوان انجام داد در بازی با فجر سپاسی شش تایی شود در هفته نهم با مشکل روبرو است . این تیم که سرمربی‌اش به دلیل درگیری فیزیکی با سرپرست اخراج شده است باید به مصاف راه آهن علی دایی  برود که در مقابل استقلال مار زخمی شده است.

 تراکتور به دنبال ادعا حیثیت

تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز که تا پایان هفته هشتم 13 امتیاز در کارنامه دارد برای ادعا حیثیت فوتبال خود تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر گهر درودی خواهد شکست که تارتار را به عنوان سرمربی دیگر روی نیمکت ندارد . هر چند گهر درود از هشت بازی خودش شش امتیاز کسب کرده است اما این تیم در مقابل پرسپولیس بازی بسیار دیدنی انجام داد و اگر داوران حق این تیم را می‌دادند پرسپولیس مقابل تیم تازه راه یافته به لیگ برتر مغلوب می‌شود. گهردرود برای این که ثابت کند فوتبالش مقابل پرسپولیس شانسی نبوده باید درمقابل تراکتورسازی هم سنگ تمام بگذارد.

 بازی با تیم قعر نشین

تیم مس کرمان در هفته نهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن قعر نشین است . شاگردان رسول کربکندی که این روز ها حال و روز خوشی ندارد و تنها با کسب شش امتیاز قعر نشین هستند برای جدایی از این قعرنشینی باید در دیار کریمان ایران دست به کار بزرگی بزنند و تیم مس کرمان را مغلوب خود سازد.

 فولاد شکست خورده

فولاد خوزستان که از زمانی مجید جلالی را از دست داد دیگر جان تازه ای در تیمش ندمیده است . این تیم با فرکی نتوانسته است دل هواداران خونگرم خوزستان را به دست بیاورد و در هفته هشتم هم دو بر یک مغلوب تیم ته جدول ذوب آهن اصفهان شده است . فرکی اگر می خواهد در این تیم  خوزستانی ماندگار شود باید برای پیروزی فولاد مقابل  قوی سپید انزلی برنامه ویژه‌ای داشته باشد. قوی سپید انزلی هم در این اندیشه به سر می‌برد که اگر بتواند فولاد خوزستان را شکست دهد و تیم‌های نفت تهران ، فجر شهید سپاسی ، سپاهان ، صبای قم و سایپا مقابل حریفان خود شکست بخورند به صدر جدول لیگ برتر بیاید.

 استقلال تازه جان گرفته

تیم استقلال تهران که جان تازه ‌ای در لیگ برتر گرفته است و با پیروزی مقابل راه آهن تهران با یک بازی کمتر دوازده امتیاز در کارنامه دارد برای این که به صدر جدول نزدیک تر شود فکر و ذهنش این است که مقاومت سپاسی شیراز را شکست دهد. این کار برای شاگردان امیر قلعه نوعی آسان نخواهد بود زیرا فجر توانسته است در هفته هشتم داماش گیلان را شش تایی کند. آبی پوشان هم که سابقه شش تایی شدن را درکارنامه دارند اصلا دوست ندارند که یک بار دیگر این اتفاق برایشان بیفتد.

 فرار از برکناری

دیدار تیم های فولاد  سپاهان و پرسپولیس  فراراز برکناری برای ژوزه  سرمربی پرسپولیس است. ژوزه که نتوانسته پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش در لیگ برتر برساند اگر نتواند دربازی مقابل سپاهان اصفهان نتیجه بگیرد باید غزل خداحافظی با نیمکت قرمز پوشان را بخواند . کرانچار سرمربی تیم سپاهان که کارش را به خوبی بلد است  در دیدارهای خانگی همواره موفق شده است پرسپولیس را با شکست بدرقه کند.  باید بینیم که زور کدام یک از مربیان  دراین بازی بیشتر خواهد بود و آیا کرانچار حکم برکناری ژوزه  را امضا خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها