کونگ فو قهرمانی هرمزگان

بستک عنوان نخست را به دست آورد



 صبح ساحل ، ورزشی - مسئول برگزاری مسابقات هیات کونگ فو هرمزگان، از پایان مسابقات کونگ فو قهرمانی استان هرمزگان  با برتری شهرستان بستک خبر داد.

نادر محرمی  در خصوص جزییات برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقه در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح بالایی برگزار شد که پس از رقابت سنگین در وزن های مختلف، نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

وی افزود: تیم شهرستان بستک  با 84 امتیاز موفق شد مقام اول این مسابقات را از آن خود کند و شهرستان رودان با 58 امتیاز، میناب با 37 امتیاز، بندرعباس با 36 امتیاز، خمیر با 34 امتیاز به مقام دوم تا پنجم دست یافتند و جام اخلاق این مسابقات به شهرستان بندرعباس اهدا شد.

مسئول برگزاری مسابقات هیات کونگ فو هرمزگان تعداد ثبت نامی را 152 نفر عنوان کرد و گفت: پس بررسی شرایط و مدارک، 142 نفر مجوزحضور در مسابقه را دریافت کردند.محرمی یادآور شد: این مسابقه از سطح بالایی برخوردار بود و به دور از حاشیه و با انگیزه تمام شرکت کنندگان برگزار شد که استقبال تماشگران و خانواده ورزشکاران را به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر در رده های سنی هر وزن در اردوهای هیات کونگ فو حضور خواهند داشت و پس از تست و ارزیابی مجدد با آمادگی کامل به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.مسئول برگزاری مسابقات هیات کونگ فو و هنرهای رزمی هرمزگان از رئیس هیات کونگ فو شهرستان بستک، کمیته داوران و دیگر عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

این مسابقه به مدت دو روز در شهرستان بستک، روستای هرنگ  در حال برگزاری بود و مراسم اختتامیه آن با حضور مسئولین این شهرستان، رئیس هیات کونگ فو هرمزگان و رئیس هیات کونگ فو بستک برگزار شد و اجرای حرکات اوسیما و تکنیک از نکات قابل توجه در مراسم اختتامیه بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها