نخستین فستیوال موسیقی گرام در فرهنگسرای طوبی برگزار می‌شود

اجرای گروه «دیته» و «جاده 71»



 صبح ساحل ، هنری - صبح ساحل //صدف محمودی :جمعه 21 اردیبهشت ماه نخستین فستیوال موسیقی گرام با اجرای گروه های دیته و جاده 71 در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد. 

مهران میرزاده یکی از اعضای گروه دیته در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل بیان کرد: من و گروهم همیشه دوست داشتیم فصل موسیقی در شهر راه بیاندازیم یعنی از گروه های آماتور و نوپا برای اجرا حمایت کنیم، همان کاری که قبلا در کافه گرام انجام می دادیم و بیشتر تمرکزمان روی گروه هایی باشد که موسیقی متفاوت ارائه می دهند و راهی برای ورود به  فضای تجاری ندارند. هدف از این کار این است که گروه های نوپا استیج را تجربه کنند، طرفداران خود را پیدا کنند و از این راه درآمدزایی نیز داشته باشند.

پس از مدت ها دوندگی حالا این فرصت برایمان پیش آمده که این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم، این اجرا قرار است یک پروژه آزمایشی باشد و اگر جواب داد، اگر مشکلی پیش نیامد ادامه دهیم.

اگرچه که تا این جای کار همه چیز خوب پیش رفته است اما برای ما تداوم این کار از اهمیت زیادی برخوردار است.

 ما به دنیال این هستیم که چند بار در سال چنین برنامه ای داشته باشیم. شاید برای بسیاری از مخاطبان ما این سوال پیش بیاید که مگر فستیوال نیست؟ چرا تنها دو گروه اجرا دارند؟ به این خاطر است که تمام کارهای اجرایی از مجوز تا چاپ پوستر و تبلیغات را خودمان انجام دادیم و مدیریت و کنترل بیش از دو گروه از توانمان خارج است.

در خصوص اجرای جمعه  همانطور که  قبلا گفتم دو گروه در فرهنگسرای طوبی اجرا خواهند داشت: گروه دیته که اعضای اصلی آن من و سیناسنگر زاده هستیم، این گروه ده سال پیش تشکیل شد اما در این اجرا دو نوازنده جدید نیز به ما ملحق می شوند (دانش دادرس و پیام ساربانی) فضای موسیقی راک فارسی است و 4 قطعه را اجرا خواهیم کرد.

 اعضای اصلی گروه جاده 71 هم علی علی نژاد و ابراهیم ذاکری هستند. آن ها نیز 5 قطعه را اجرا می کنند. 

دوست داریم دو سانس اجرا داشته باشیم اما از آن جایی که مخاطبان چیزی از کار های ما را ندیده اند نمی دانیم که استقبال چگونه خواهد بود. فعلا  سانس 7:30 تا 9 باز است و اگر استقبال خوب باشد سانس 9:30 تا 11 را نیز باز خواهیم کرد. 

در فضای راک فارسی کلمه به خورد آهنگ نمی رود و اکثر کار ها در ایران ترانه محور است اگرچه که فضای کارمان بسیار شخصی ست اما ما تلاش کرده ایم که بیشتر به موسیقی بها دهیم، موسیقی برای ما مهم تر از کلام است.

لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این اجرا به سایت mousika.ir مراجعه کنند. 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها