رییس این بیمارستان خبر داد :

انجام 295 عمل جراحی بر روی 250 بیمار در بیمارستان کودکان



صبح ساحل ، حوادث - رییس بیمارستان کودکان بندرعباس از انجام بیش از 295 عمل جراحی بر روی 250 بیمار در بخش جراحی بیمارستان کودکان بندرعباس از ابتدای سال تا کنون در قالب اجرای طرح تحول سلامت به مبلغ یک میلیارد و 90 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش وبدا خلیج فارس،  دکتر عبدالمجید ناظمی با بیان اینکه عمده اعمال جراحی توسط جراحان شاغل در این بیمارستان صورت گرفته است و اتاق عمل بیمارستان به عنوان بخش فعال این مرکز بصورت شبانه روزی به بیماران مراجعه کننده ارائه خدمت می نماید ادامه داد: بخش جراحی بیمارستان کودکان بندرعباس از سال 1387 با استقرار یک جراح متخصص کودکان فعالیت خود را آغاز کرد؛ و هم اکنون با ارائه خدمات نوین جراحی توسط جراحان و متخصصین ENT مشغول به فعالیت می باشد.

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس تصریح کرد: اتاق عمل هر بیمارستانی مهمترین قسمت هر بیمارستان و قلب تپنده آن مرکز به شمار می رود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ لذا جراحی همواره به عنوان یك راه درمان مهم و گاه تنها راه درمان برای بسیاری از بیماریها به شمار می رود.

وی ابراز کرد: در بخش جراحی بیمارستان کودکان بیماران دارای ناهنجاریهای مادرزادی نیز با تعرفه دولتی در قالب تعرفه های طرح تحول که هزینه بسیار کمی به عنوان سهم بیمار می باشد؛ توسط جراحان این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

درمان بیماران مادر زادی 

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس تصریح کرد: پیرو هماهنگی با موسسه «محکم» از تاریخ 22 فروردین سال جاری بیماران دارای ناهنجاریهای مادرزادی از جمله لب شکری، شکاف کام، هرنی دیافراگم، اترزی دئودنوم، اترزی مری، گاستروتزی، آنوز بسته، کلوستومی و بسیاری از بیماریها توسط جراحان و این موسسه با همکاری پزشکان متخصص بیمارستان کودکان بندرعباس جراحی و درمان شدند. دکتر ناظمی با اشاره به توانمندی بالای پزشکان و جراحان شاغل در بیمارستان کودکان گفت: دکتر محمد خزدوز یکی از جراحان بسیار فعال و توانمند شاغل در بخش جراحی بیمارستان کودکان است؛ دکتر الهه بهبودی، دکتر فائقه بنار و دکتر اکبر کرباسی از دیگر متخصصین ENT شاغل در این بخش هستند که به صورت فعال به بیماران این بخش خدمات جراحی ارائه می دهند.

39 عمل جراحی بیماران دارای ناهنجاری های مادرزادی 

دکتر ناظمی ضمن تشکر از خدمات پزشکان و جراحان وابسته به موسسه محکم که در راستای کمک به مردم استان با حضور در بیمارستان کودکان بندرعباس و بیمارستان میناب تا کنون در حال ارائه خدمت بوده اند؛ افزود: از ابتدای سال 97 با حضور جراحان وابسته به این موسسه از جمله دکتر صلاح الدین دلشاد، دکتر محمد امید، دکتر سید مجتبی موسوی، دکتر سید جواد سیدی، دکتر صادق صادقی پور و پزشکان شاغل در بیمارستان کودکان دکتر محمد خزدوز، دکتر الهه بهبودی، دکتر فائقه بنار و دکتر اکبر کرباسی بیش از 295 عمل جراحی انجام شده است که از این تعداد 39 عمل جراحی در راستای درمان بیماران دارای ناهنجاری های مادرزادی در این مرکز درمانی صورت گرفته است.

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس در پایان با بیان اینکه پزشکان بومی استان سهم بسزایی در ارائه خدمت به بیماران ناهنجاریهای مادرزادی در استان داشته اند؛ از همه پزشکان خیر و زحمتکش این موسسه نیز تقدیر و تشکر نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها