آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابه منطقه دوم ارتش در جاسک



صبح ساحل ، اجتماعی - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز احداث بیمارستان 64 تختخوابی منطقه دوم دریایی ولایت گفت: این بیمارستان با اعتبار 70 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیر بنای 15 هزار و 250 متر مربع در سه طبقه و در مدت 30ماه ساخته خواهد شد.

به گزارش وبدا خلیج فارس ،امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به اینکه این بیمارستان قابلیت دارد که تا 96 تخت خواب ارتقاء یابد، افزود: امیدواریم با دریافت اعتبارات به موقع، بتوانیم این پروژه را قبل از مدت 30 ماه به بهره برداری برسانیم.

دکتر عباس ابراهیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در این رابطه گفت: این بیمارستان دارای 5 اتاق عمل مجهز است که 4 اتاق عمل در بخش جراحی و یک اتاق عمل در بخش اورژانس بیمارستان پیش بینی شده است.

دکتر ابراهیمی افزود: همچنین این بیمارستان مجهز به بخش های تصویر برداری  سی تی اسکن  رادیولوژی- ام آر آی فیزیوتراپی  دیالیز  اکسیژن درمانی  داروخانه  آی سی یو و سی سی یو  خواهد بود.وی بیان کرد: با بهره برداری از این بیمارستان، تخت های بیمارستان در جاسک به 128 عدد می رسد.

 لازم به توضیح است ساخت و بهره برداری از این بیمارستان، نقش اساسی در ارتقاء سطح سلامت مردم این شهرستان و روستاهای اطراف دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک افزود: در پایان این برنامه، بازدیدی با حضور نماینده معاونت امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری به همراه معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان و معاون سیاسی فرمانداری شهرستان جاسک از بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان جاسک صورت گرفت و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و کیفیت ارائه خدمات قرار گرفتند.

لازم به ذکر است اعتبار این پروژه، از محل دفتر مقام معظم رهبری تأمین شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها