اسطوره بسکتبال هرمزگان از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

هنگام پور: عادت کرده‌ام در هرمزگان غریب باشم



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی«رضا هنگام پور»، ملی‌پوش اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و تیم‌های پیکان، پتروشیمی بندر امام، کاسپین قزوین، پگاه‌فارس و استقلال زرین از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.

 رضا هنگام پور ستاره بسکتبال هرمزگان و ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشورمان در خلال دیدار تیم‌های جوانان ایران و استقلال زرین قشم برای همیشه از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.

در این دیدار که با حضور پرشور هواداران قشمی و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و مسئولان منطقه آزاد قشم برگزار شد، رضا هنگام پور به 17 سال حضور در بسکتبال خاتمه داد.

هنگام پور  با بیان این که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در این مدت پشت سر گذاشتم، افزود: زمین اتحاد بندرعباس همواره پایگاهی بود برای استعدادهای بسکتبال استان هرمزگان و روزی تیمی تشکیل شد از 12 بازیکن محله شاه‌حسینی و دو نفر کمکی و این تیم به‌عنوان تیم منتخب هرمزگان راهی مسابقات کشوری شد.

وی با بیان این که من هم جزو آن نفرات بودم و توانستم به تیم‌های بزرگ‌تر راه پیدا کنم، تصریح کرد: آب و برق،  عیسی ، اتحاد بندرعباس، پیکان، پتروشیمی بندر امام، کاسپین قزوین، پگاه فارس و استقلال زرین قشم توانستم 15 سال در لیگ برتر و دو سال در لیگ دسته اول حضور داشتم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشورمان با اشاره به این که زمانی که در تیم ملی حضور داشتم، گریه می‌کردیم و غصه نحوه اعزام و حضور در اردو داشتم، خاطرنشان کرد: اکنون بازیکنان فعلی دغدغه این موارد ندارند و بازیکنان دعوت‌شده به‌راحتی در اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و امکانات موجود در استان بهتر و دیگر بر روی زمین آسفالت تمرین نمی‌کنیم و سالن‌های مناسبی در سطح استان وجود دارد.

وی با تقدیر از مسئولین باشگاه استقلال زرین قشم، هیات بسکتبال استان هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، اظهار کرد: همواره عادت کرده‌ام که غریب باشم چه در زمان بازیگری و چه در زمان خداحافظی و خود را قوی کرده‌ام که قدرتمند باشم.

هنگام پور ادامه داد: اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد به‌طور حتم تمام فدراسیون برایم بلند می‌شد و دست می‌زدند و غریبانه بودنم برای این است نه آنکه چرا مراسم خداحافظی در قشم باشد یا بندرعباس.

این ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشورمان با اشاره به این که تمام هرمزگان سرای من است و دلبسته به تمام هرمزگان هستم، تصریح کرد: به‌واقع در هرمزگان غریب هستیم و اگر این مراسم در تهران بود، تمامی ملی‌پوشان و فدراسیون حضور داشتند اما اینجا شاهد هستیم مسئولان استانی نیستند.

وی با بیان این که در تیم‌های آرش قشم، ستاره درگهان و استقلال زرین قشم بوده‌ام، اضافه کرد: از شهر قشم خاطره زیادی دارم و با مردم آن زندگی کرده‌ام و هوادارانش همواره حامی بوده و هستند و کل هرمزگان مردمش دوست‌داشتنی و عزیز هستند و امیدوارم با حمایت های رئیس هیات بسکتبال هرمزگان که در این مدت تلاش‌های بسیاری به خرج داده، بتوانم در سمت دبیری هیات بسکتبال هرمزگان خدمتی به ورزش هرمزگان کنم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها