فرود چماق بی توجهی برخی مدیران مسوولان بر سر خبرنگاران



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام//  روز خبرنگار است وهمه سوژه ها فوکوس شدند به روی خبرنگاران . حتی خود این قشر چند روزی مانده  به 17 مردادماه ، سعی دارند از طریق مطرح کردن مشکلات مشترک ، دین خود به همکاران  ادا کنند. 

این مشکلات مانند پایین  بودن حقوق و دستمزد، نبود  امنیت شغلی ، بیمه خبرنگاران و ابها م در بازنشستگی  و...   متاسفانه شاهد نادیده گرفتن حقوق خبرنگاران در تعدادی از نشریات و این که عده زیادی از خبرنگاران ازعدم پرداخت به موقع حقوق خود و بی توجهی مدیران نشریات نسبت به مسئله بیمه اظهار نارضایتی دارند.

حمایت مدیران مسوول از نیروی های انسانی به خصوص نیروهای حرفه ای، باسابقه و علاقمند  یکی از موضوعات مهمی است که متاسفانه این حمایت ها از سوی برخی از مدیران روز به روز کم رنگ تر می شود.

این خود مانند  چماق است كه همواره بر سر خبرنگاران فرود می آید و نتیجه این کم لطفی  مساوی است با بلاتکلیف ماندن خبرنگاران  ، خانه به دوشی برخی  آنان از یک رسانه به رسانه دیگر،  تبدیل  شدن به نیروهای  در روابط عمومی ها و دستگاه های مختلف که علیرغم رسالت خبری ،به تعریف و تمجید کردن و حمایت از آن دستگاه  سوق می یابند.

اما باید گفت که مدیران مسوولانی هستند که همیشه خود را مدیون این حرفه می دانند و حامی خبرنگارانش هستند و به آنها خط می دهند  که  حق و باطل و  درست را از نادرست به خوبی  تشخیص دهند تا با قلم خود تفاوت ها را  نشان دهد  تا به عنوان  رهبر افکار عمومی درست عمل کند.

نمونه اش  مرحوم  حاج قاسم کرمی مدیرمسئول روزنامه صبح ساحل و پیشکسوت روزنامه نگاری استان که در همه مراحل،حامی نیروی انسانی خود بوده است، ناگفته نماند که  در حال حاضر  الهام کرمی دختر  مرحوم کرمی که سکان دار  این نشریه   باسابقه را در دست دارد همچنان راه پدر بزرگوارش  را ادامه می دهد و در پیشبرد روزنامه کوشاست. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها