به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده شهید ورزشکار



صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی :امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه خادمی معاون ورزشی،عامری مدیرحراست با خانواده شهید ورزشکار، جعفرزمانی دیدار نمودند.

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیداراظهارداشت: اگر در ایران اسلامی امنیت و آسایشی برقراراست از برکت خون شهدا هست و در واقع شهدا افتخار ما هستند.

وی ادامه داد: هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم بازهم کم است و در واقع این ها رفتند و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار و گذشت کردند و به شهادت رسیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: وظیفه ما  می باشد  که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و حسب وظیفه بود که باهمکارانم درکنارشما حضور بهم رسانیم.

 آمنه عبدالله زاده همسر شهید جعفر زمانی با تاکید بر این که اغلب خصلت‌های شهدا شبیه به هم بوده است گفت:  اخلاق و ولایت‌مداری   از ویژگی‌های شهید جعفر زمانی بود. 

این شهید خصوصیات و ویژگی‌های شاخصی همچون، صداقت، انسانیت، تواضع و فروتنی و دستگیری از فقرا و نیازمندان را سرلوحه کار خویش قرار داده بود.

وی با اشاره به این که شهید زمانی همیشه ساده پوش و بی پیرایه بود، بیان‌داشت: شهید زمانی معتقد بود که انسان باید برای پاکی نفس خود از غرور و خودپسندی دوری کند و ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به این که شهدا خصوصیات اخلاقی، دینی، مذهبی و اجتماعی مشترک دارند، تاکید کرد: آرمان‌های شهدا و ارزش‌های تاثیرگذار در رفتار و کردار این عزیزان باید به نسل امروز انتقال یابد و نسل جوان این را بدانند که هر کس باید از خود شروع کند و با دور نگه‌ داشتن نفس خود از هر گونه پلیدی، اهداف و وصایای شهدا را در اولویت برنامه‌های خود در زندگی روزمره قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها