کورس سوارکاری هرمزگان

نفرات برتر مشخص شدند



 صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی :پنجمین دوره کورس سوارکاری استان و دومین دوره کورس بندرلنگه به میزبانی شهرستان بندرلنگه (روستای بندرمعلم)  با 19 راس اسب از شهرهای بندرعباس ، بندرلنگه ، بندرکنگ ، لار و لامرد در سه گروه ( که گروه یک و دو با شش راس اسب و گروه سه با هفت راس اسب)  برگزار شد. 

 از گروه یک دو نفر اول و دوم به فینال راه یافتند و در گروه سوم نفرات اول تا سوم به فینال راه یافتند. در فینال این دوره از مسابقات هفت راس اسب در یک رقابت دیدنی با هم به رقابت پرداختند که در پایان   اسب نادرشاه به مالکیت احمد صنعتی وسوارکاری احمد فیروزی از شهرستان بندرلنگه اول شد. 

اسب رسام با مالکیت مرتضی زارعی و سوارکاری علیرضا حیدرنژاد از شهرستان بندرلنگه در مکان دوم ایستاد.  اسب سالارخان با مالکیت حسن یاری و سوارکاری امید یاری از شهرستان بندرلنگه عنوان سومی را به دست آورد. 

در پایان به نفرات برتر این دوره حکم و جایزه نقدی و تندیس اهدا گردید.حسین روحی نایب رئیس و دبیر هیات سوارکاری استان در حاشیه برگزاری این مسابقات افزود: این دوره از مسابقات با حضور پور شور مردم روستای بندر معلم برگزار شد، و ضمن تشکر از اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه و سرپرست هیات شهرستان بندرلنگه بحر پیما و کلیه دست اندرکاران برای برگزاری این دوره از مسابقه به قید قرعه به پنج نفر  از تماشاچیان گرامی هر یک به مبلغ  سه میلیون  ريال جایزه نقدی اهداء شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها