رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان خبر داد

برگزاری مراسم جشن ازدواج 10 زوج ورزشکار



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان از برگزاری جشن ازدواج 10 زوج ورزشکار این شهرستان خبر داد.علی اصغر قنبرزادگان  اظهار داشت: از مهم‌ترین اقدامات این اداره در سال‌جاری، برگزاری مراسم جشن ازدواج 10 زوج ورزشکار این شهرستان است.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین ما را همراهی می‌کنند.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان با بیان این که 20 هیات ورزشی فعال در سطح شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: 14 باشگاه فرهنگی ورزشی با مجوز این اداره‌کل در پارسیان فعالیت می‌کنند.

قنبرزادگان گفت: شهرستان پارسیان قریب به 50 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد در سال گذشته، بیش از دوهزار و 300 نفر ورزشکار شناسایی شده‌اند که نسبت به جمعیت شهرستان‌های دیگر استان، آمار قابل قبولی است.وی به تشریح برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس در این شهرستان پرداخت و افزود‌: شش برنامه عملیاتی به مناسب گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس طرح‌ریزی شده که اجرایی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان ادامه داد: برگزاری مسابقات بومی محلی در رشته‌های دال پلان، تیر و کمان، تیراندازی با تفنگ بادی و چوب‌کشی از سری مسابقاتی است که اجرایی می‌شود.قنبرزادگان افزود:برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان، طناب‌کشی ویژه بانوان، فوتبال ساحلی و همایش کوهنوردی از سایر برنامه‌های این اداره به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس است.

وی با بیان این که نقشه راه مشخص است، اظهار داشت: در فروردین ماه سال‌جاری، نشست‌های تخصصی با حضور اعضای هیات‌های ورزشی برگزار و تقویم اجرایی نیز تدوین شده است.

رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان همچنین به برگزاری جشنواره جوان در این شهرستان اشاره داشت و افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی  از 10 جوان برتر پارسیانی تقدیر به عمل آمد.قنبرزادگان قهرمانی تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان در لیگ دسته دوم کشور را حاصل تلاش‌های بازیکنان،کادر فنی، صنایع انرژی بر و این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: حمایت‌های مالی جهت حضور مقتدرانه تیم انرژی بر در سری مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور انجام می‌شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها