برگزاری جشن ازدواج یک هزار و ۵۰۰ زوج جوان در هرمزگان



رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان از برگزاری جشن ازدواج آسان یک هزار و ۵۰۰ زوج جوان به نیت یک هزار و ۵۰۰ شهید استان، در دهه امامت و ولایت خبر داد.

 

حجت الاسلام احمد عامری سیاهویی رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، از محبت اهل بیت، فرهنگ غدیر و عاشورا و انتظار و ولایت فقیه، به عنوان منابع قدرت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: هم زمان با عید غدیرخم، اجماع بزرگ علویون، تحت عنوان «بیعت با ولایت» با حضور ۱۰ هزار نفر از مردم تشیع و اهل سنت در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عامری در تشریح این اجماع از دوستداران امیرالمومنین، گفت: این گردهمایی ۱۰ هزار نفری، شامگاه عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

وی با گرامی داشت دهه امامت و ولایت، در ادامه پخت 18 هزار پرس غذا در کوی ملت و سایر محلات بندرعباس و شهرستان ها و روستاهای استان، را از برنامه های عید غدیر بر شمرد و گفت: ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی از ساعت هشت صبح روز عید غدیر تا شامگاه، در درمانگاه حضرت زهرا(س) شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس یکی دیگر از برنامه های ما در این روز مبارک است.

 

رئیس ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان به تشریح دیگر برنامه های این سازمان در روز غدیر خم پرداخت و گفت: برگزاری ویژه برنامه نقاشی و بازی با اسباب بازی کودکان برای تبیین حادثه غدیر در ساحل بندرعباس، حرکت کاروان ۶۰ هزار نفری غدیر از میدان ولایت تا مسجد امام(ره) میناب، بازسازی واقعه غدیر و اعزام ۲۵۰ مبلغ به اقصی نقاط استان هرمزگان، بخش دیگری از برنامه های ستاد دهه امامت و ولایت استان در این دهه است.

 

وی با اشاره به اعزام ۱۴ تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان درمانی به محلات و روستاهای مختلف شهرستان میناب به تشریح سایر برنامه های ستاد برای روز غدیر خم و این دهه پرداخت و اذعان داشت: پیگیری برای برگزاری جشن ازدواج آسان یک هزار و ۵۰۰ زوج جوان به نیت یک هزار و ۵۰۰ شهید استان، برگزاری جشن ازدواج آسان ۶۵ زوج در روستای سراح شهرستان حاجی آباد، قرائت خطبه غدیر، انجام عقد اخوت، اجتماع  هفت هزار نفری در شهر هشتبندی و چندین برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی دیگر، از برنامه های ستاد دهه امامت و ولایت هرمزگان، برای این دهه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها