فقر زندگی همه افراد را تحت شعاع قرار می دهد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی هرمزگان گفت: وقتی فقر درجامعه سرایت کند، آسیب های فراوانی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
سعید ناجی عصر چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه ها که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه دانشگاه در بندرعباس برگزار شد، افزود: توجه به همسایه، فامیل و دوستان در دین اسلام، آموزه هایی هستند که در راستای برچیده شدن فقر در جامعه و کاهش تبعات اجتماعی آن دلالت دارد.
وی بیان داشت: طبق آموزه های دینی اسلام باید تلاش بیشتری را در مسیر تحقق فرهنگ انفاق، همیاری ونوع دوستی در جامعه از خود نشان دهیم تا نامی متناسب با نام حکومت اسلامی داشته باشیم.
این مسوول اظهار داشت: با جشن عاطفه ها در مدارس می توان فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه را نهادینه کنیم وامیدوارم به برچیده شدن فقر و تنگ دستی در جامعه باشیم.
ناجی، لزوم برنامه منسجم و هماهنگ در بین دستگاه های حمایتی را مهم برشمرد و تاکیدکرد: درمسیرتروج فرهنگ انفاق و کمک به برچیده شدن فقر در جامعه، باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد که با تجمیع مناسب فعالیت های همه دستگاه های حمایتی، تشویق های مناسب و تشکیل انجمن های دانش اموزی می توان گام مناسیی را برداریم.
۴۰ هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها