بارندگی مدارس بشاگرد را به تعطیلی کشاند



فرماندار بشاگردگفت:در حال حاضر مسیر ۴۸ روستا بشاگرد مسدود شده و طبق جلسه با ستاد مدیریت بحران تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع امروز و فردا اعلام شده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از هرمز؛ احمد محمودی، فرماندار بشاگرد ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به بارش های اخیراظهار کرد: بیشترین بارش باران در بخش گوهران ومرکزی بوده که این امر سبب طغیان رودخانه جگین شده است.

وی افزود: در حال حاضر مسیر ۴۸ روستادر بخش گافر و پارامون بشاگرد مسدود است و طبق جلسه با ستاد مدیریت بحران تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع امروز و فردا در بخش گافر و پارامون اعلام شده است.

 

محمودی با بیان اینکه مردم برای سلامت خودشان که شده در مسیر رودخانه ها و سیل قرار نگیرند ،عنوان کرد:تمام مدیران و کارکنان حق خروج از شهرستان را ندارند و کالاهای اساسی هم در شهرستان موجود می باشد.

فرمانداربشاگردبابیان اینکه تمامی ارگان ها درآمادگی کامل هستند،خاطرنشان کرد:میزان بارندگی های روزگذشته این شهرستان خمینی شهر ۴۴ ،سردشت ۱۶ ،و گوهران با ۲۴ میلی متر اعلام شده است.

 

گفتنی است شهرستان بشاگرد با وسعت ۱۰ هزار کیلومتر مربع، شهرستانی کوهستانی و صخره ای که به علت وجود داشتن مسیرهای رودخانه ای و آب نمای در معرض خطر فراوان بوده ازهمین رو اخطار ویژه به مردم این شهرستان داده شده است.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها