کاراته یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس

فجر بندرلنگه بر سکوی قهرمانی ایستاد



به گزارش صبح ساحل،فجر عنوان قهرمانی مسابقات کاراته شهرستان بندرلنگه را از آن خود کرد.


مهدی صابری رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه از برگزاری یک دوره مسابقات کاراته قهرمانی شهرستان به مناسبت روز جهانی کاراته و یادواره شهدای هشت سال دفاع  مقدس خبر داد. این مقام مسئول گفت:  این دوره از مسابقات با حضور پرشور بیش از ۲۰۰ شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان از شهرهای بندرلنگه،بندرکنگ،بندر چارک، بندرشناس  برگزار شد‌. رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه اضافه کرد:  مسابقات بانوان با حضور ۵ باشگاه فجر،بسیج ، البرز بندرلنگه ، مروارید بندرکنگ و یادگار امام (ره) بندرچارک در سالن رزمی فجر و مسابقات آقایان با حضور چهار باشگاه فجر ، بسیج بندرلنگه،مروارید بندرکنگ،یادگار امام (ره) و تیم بندرشناس در سالن ورزشی صالحین بسیج برگزار شد که در قسمت آقایان تیم فجر با ۱۱ مدال طلا مقام اول،تیم بسیج با ۹ مدال طلا مقام دوم و تیم مروارید بندرکنگ با ۶ مدال طلا مقام سوم را کسب کردند.


 در بخش بانوان تیم فجر با ۲۰ مدال طلا، تیم یادگار امام (ره) چارک با ۱۹ مدال طلا و تیم مروارید کنگ با ۵ مدال طلا عنوان سوم را کسب نمودند.
گفتنی است قضاوت این دوره از مسابقات در بخش آقایان برعهده مهدی صابری،وحید سقایی جهرمی،امیرسرگپ،ایوب کیقبادی،فرزاد مریدی،پارسا ملایی،رضا بساره و محمدرضا امیری و دربخش بانوان فریده مضیئی،مهرنوش کریمی زاده،هدی رضوانی،سمیه زارع،عصمت حیدری،زهرا نیکوکار،فاطمه خناری نژاد،سمانه زرگری،سوسن دهقانی،آمنه امیری این مسابقات را قضاوت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها