نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان



به گزارش صبح ساحل ، خطبای اهل سنت نیز بر ضرروت گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و تربیت اسلامی نسل جوان تاکید کردند.
** اهل سنت بندرعباس
شیخ موسی بازماندگان خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: اگر نسل‌های آینده را بر اساس احکام و دستورات اسلامی تربیت کنیم، سلامت و سعادت آن‌ها را تضمین کرده ایم.
** شهرستان رودان
حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان با تاکید بر ضرورت شفافیت مالی مسؤلان گفت::شفافیت در همه زمینه‌ها به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.
** شهرستان بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان گفت: ساخت زمین چمن استاندارد برای فوتبال در شهر سردشت از مطالبات است.
**شهرستان سیریک
حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک گفت: نبود اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان سیریک باعث شده تا مردم این شهرستان از برکات معنوی و نوع دوستی هموطنان محروم شوند.
** شهرستان جاسک
حجه الاسلام محمد کاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک گفت:جامعه صیادی جاسک مشکلات عمده‌ای از جمله تامین سوخت شناور‌ها دارند و از مسولان می‌خواهم با درایت این مشکل را حل کنند.
**شهرستان قشم
حجت الاسلام تارم امام جمعه قشم با اشاره به اغتشاشات در عراق و لبنان گفت: دشمن با دسیسه‌های ها‌ی متعدد بدنبال فتنه افکنی در میان مسلمانان است که با درایت مرجعییت این فتنه‌ها خنثی می‌شود.
**اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی خطیب اهل سنت قشم گفت: کمک به همنوعانان و مستمندان از دستورات خداوند است که در قران کریم و سنت پیامبراکرم (ص) امده است و باعث افزایش مهر و دوستی در جامعه می‌شود.
** شهرستان حاجی اباد
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: اعلام عمومی اموال و دارایی‌های مسئولان به عنوان یک عامل بازدارنده در مقابل اختلاس، تبانی و سوء استفاده از قدرت در بخش دولتی عمل می‌کند.
**شهرستان بندرلنگه
حجت الاسلام رکنی امام جمعه بندرلنگه گفت: دشمنان سعی دارند فرهنگ ایثارگری وفداکاری را از جوانان ونوجوانان ما بگیرند، اما موفق نمی‌شوند.
** شهرستان بستک
حجت الاسلام محمد علی دمی زاده امام جمعه موقت شهرستان بستک گفت: سیره اخلاقی و رحمت پیامبر گرامی باعث شد تا دین، حرکت و تفکر او جهانی شود.
** اهل سنت بستک
محمد یوسف حسینی نژاد خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک گفت:: مهمترین عامل آرامش درونی انسان در دنیا و آخرت و سعادت او اقامه نماز اول وقت است.
**نمازجمعه پارسیان
حجت الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش وقف در زمینه‌ها و موضوعات جدید مانند بهداشت و درمان، فضا‌های آموزشی و ورزشی، ازدواج جوانان و گسترش کتابخانه‌ها است.
**شهرستان بندرخمیر
حجت الاسلام صفایی حائری امام جمعه بندرخمیر گفت: دستگیری سرشبکه کانال آمد نیوز ضربه مهلکی به شبکه‌های جاسوسی بیگانگان بود که نشان از توانمندی بالای اطلاعاتی و امنیتی ایران دارد.
** جزیره هرمز
حجت الاسلام گلزاری امام جمعه موقت هرمز گفت: دستگیری «روح‌الله زم» مدیر کانال معاند ضد انقلاب، دستاورد بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای پاسداران گمنام امام زمان (عج) است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها